2008-02-15, 11:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av impieteer
Laidback, 100 inlägg och 6 månaders medlemsskap tror jag det är.

Det måste alltså vara både och...

Kan man inte få dispens om man yppfyller det ena
2008-02-15, 11:59
Medlem
Katarsiss avatar
Hur och när jag loggar in beror helt på hur jag arbetar. Idag börjar jag jobba klockan 14.00, andra dagar börjar jag sju på morgonen eller jobbar natt.
Eftersom jag dessutom studerar på distans finns det dagar då jag är hemma hela tiden - andra då jag reser till en annan stad för att gå på föreläsningar.

Det är alltså privatlivet som styr modereringen.
2008-02-15, 13:07
Medlem
SLOBs avatar
Loggar in när jag får dipp på jobbet, när jag har rast och sen när jag kommer hem. Har som mål att ha varit inne åtminstone en gång per dag året runt och har väl hitills hållt det. Det var lite märkligt att sitta på nyårsafton och moderera och jag fick en del gliringar när jag gick från mitt födelsedagsfirande för att flytta en tråd, men sånt är ju livet

/S
2008-02-15, 16:37
Medlem
Sälklubbarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SLOB
Loggar in när jag får dipp på jobbet, när jag har rast och sen när jag kommer hem. Har som mål att ha varit inne åtminstone en gång per dag året runt och har väl hitills hållt det. Det var lite märkligt att sitta på nyårsafton och moderera och jag fick en del gliringar när jag gick från mitt födelsedagsfirande för att flytta en tråd, men sånt är ju livet

/S

Det är pliktkänsla, det!
2008-02-15, 17:21
Medlem
Dharmas avatar
jag brukar roa mig med att skicka rp på trådar när jag inte har någonting att göra. ibland riktigt sent på natten och det sitter alltid någon och modererar iallafall
2008-02-15, 19:11
Medlem
ischs avatar
Jobbar vanliga tider och försöker hinna med en runda innan jobbet, när man kommer hem och sen innan sängdax. Tyvärr verkar mitt vanliga liv påverka mitt FB liv och jag hinner inte skriva så mycket jag vill. Skit att de bannade FB på jobbet.
2008-02-15, 19:32
Medlem
meons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av isch
Jobbar vanliga tider och försöker hinna med en runda innan jobbet, när man kommer hem och sen innan sängdax. Tyvärr verkar mitt vanliga liv påverka mitt FB liv och jag hinner inte skriva så mycket jag vill. Skit att de bannade FB på jobbet.

En bärbar med mobilt bredband vore något för dig. Alltid redo att moderera!
2008-02-15, 21:00
Medlem
tjaboooos avatar
Närhelst jag har tid ork lust och är vaken så vissa dagar blir det rätt lite, andra dagar kan det bli rätt mycke så det varierar.
2008-02-15, 22:52
Medlem
R.Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av memyselfandaj
Det måste alltså vara både och...

Kan man inte få dispens om man yppfyller det ena

Nepp , du skulle kunna ha posthorat dig till det, så du får allt vänta
2008-02-16, 01:40
Medlem
ikhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dharma
jag brukar roa mig med att skicka rp på trådar när jag inte har någonting att göra. ibland riktigt sent på natten och det sitter alltid någon och modererar iallafall
Nått måste man ju göra på nätterna, att ligga och sova är väl lite fegt.

/mvh ikh
2008-02-16, 01:43
Medlem
TB-303s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ikh
Nått måste man ju göra på nätterna, att ligga och sova är väl lite fegt.

/mvh ikh
Jo, man börjar ju fundera på när du sover egentligen?
2008-02-16, 01:48
Medlem
ikhs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TB-303
Jo, man börjar ju fundera på när du sover egentligen?
Sover mycket sällan mer än 3-4timmar per dygn, kommer säkert att dö i förtid men det är smällar man får ta. Av någon anledning så behöver jag inte mer sömn för att vara pigg och fungerande

/mvh ikh

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in