2008-02-14, 22:56
Medlem
em krejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BigMoney
jag tror inte att det är så smart att fråga om hon vill knulla , du måste spela anti hetro till 100 % sedan om hon frågar om du ngnsin haft sex med en tjej innan du förstod att du vara homo, så svarar du självfallet NEJ.

vissa tjejer skulle försöka få dig att ändra dig och därmed skulle du kunna få fitta.

men som vissa säger är det nog mycket lättare att bara vara en man och på så sätt få en härlig kvinna.

Tack! Väldigt goda råd, jag måste absolut testa.

Finns det inga tjejer här som kan kommentera om det är en bra idé eller inte?
Citera
2008-02-14, 23:04
Medlem
m4ver1cks avatar
Men förstår du inte hur mycket tid du kommer behöva lägga ner på tjejen?
För att det här ska ha minsta chans att leda till lite fitta måste du ge det åtminstone några månader. Och du kommer troligtvis bara bli mästare av "the friend-zone".

Nä, jag håller med tidigare talare, kör heterolinjen hårt så ser du nog mer, bättre och snabbare resultat
Citera
2008-02-14, 23:06
Medlem
BigMoneys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av em krej
Tack! Väldigt goda råd, jag måste absolut testa.

Finns det inga tjejer här som kan kommentera om det är en bra idé eller inte?

jag har läst historier om folk som "spelat" sådär och fått förslag av tjejerna just i syfte att omvända dem.

äääh skitsamma , som jag sa tidigare . mycket bättre att du bara hittar en tjej som verkar härlig och sedan försöker , se till att du inte rövslickar henne med komplimanger och sådant bara. se till att ni ´har kul ena sekunden och i andra sekunden bygger du upp den sexuella spänningen genom berörning och blickar.får du positiv respons kan du intensifera det hela men om du får negativ så tar du och backar 2 steg.

aja jag skcikar ett pm
Senast redigerad av BigMoney 2008-02-14 kl. 23:15.
Citera
2008-02-14, 23:07
Medlem
Gissar på att det är inte lika lätt i praktiken. Varför ta omvägar när man kan ta genvägar liksom.
Citera
2008-02-14, 23:08
Medlem
Jag tror faktiskt inte det är om du utger dig för att vara bög eller ej. Det som kommer avgöra är att du faktiskt kämpar för att få nåt, särskilt nu eftersom du har en plan. Om du bara var en man och försökte göra nåt liknande så hade det med funkat. Det är drivkraften i dig som skaffar en tjej inte om du spelar bög eller ej. Men du tror inte på dig själv som hetero och tror därför det kommer gå bättre. När du sen spelar rollen så släpper du din gamla hetero osäkerhet. Men egentligen skulle du kunna göra det ändå och bara köra på.
Citera
2008-02-14, 23:10
Medlem
Sälklubbarns avatar
Citat:
Bögar får lätt kontakt med tjejer. Tjejerna känner att de kan vara öppna mot bögar, byta om i samma rum, fråga om brösten är fina, om fittan är för stor osv. Borde det inte isåfall vara en smart sak att låtsas att man är bög? Man kan fråga tjejen vid lämpligt tillfälle om hon vill knulla. Det är bara säga att det fysiskt känns likadant att knulla en tjej som en kille, bara att man inte får känslor för tjejen. Tjejerna kommer säkert se det som ett jävligt bra tillfälle att få en KK som inte kommer få känslor för henne. Eller vad säger ni?
Det där låter som en jättebra idé! För att bli riktigt övertygande borde du ta emot lite stock från nåt MC-gäng först, så du kommer in i rollen bättre. Men sen är det nog bara att tuta och köra! Lycka till!
Citera
2008-02-14, 23:10
Medlem
Enligt mina tjejpolare duger en bögig kille enbart bra till att snacka med som tjej, så det enda du lär få höra är deras erövringar i helgen med andra ord inget nuppa
Citera
2008-02-14, 23:13
Medlem
lil richs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanjunkaren
Nu när du säger det så kom jag att tänka på alla tjejkompisar som berättar att dom längtar efter en gaykompis. En kille som inte vill ha dom i säng utan bara är deras vän.
precis, jag har haft tjej kompisar som har försökt få mig och andra killkompisar att bli homosexuella bara för att dom ska få ha någon kille dom kan shoppa konstant med, prata "hemlisar" eller what ever.

tjejer tänder inte på en kille som tänder på andra killar, iafl dom som jag känner.
Citera
2008-02-14, 23:22
Medlem
BigMoneys avatar
skälet egentligen till varför de vill ha en gay kompis är just för att de vill slippa killlarnas sexuella "baktankar" bakom vänskapen.

men sedan så finns det ju bra skäl till att ha tjej kompisar också, de har alltid någon snygg kompis som man inte känner till sedan tidigare.

dessutom så kan man ha en personlig assisten när det gäller att välja ut kläder som man bör köpa när man skall fylla på garderoben.
Citera
2008-02-14, 23:30
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av -jOE!
Verkar idiotiskt.

Lär dig ragga istället!

Det enda som behövde sägas.

Tack o hej, lås tråden!
Citera
2008-02-14, 23:33
Medlem
fröken sveriges avatar
Citat:
Bögar får lätt kontakt med tjejer. Tjejerna känner att de kan vara öppna mot bögar, byta om i samma rum, fråga om brösten är fina, om fittan är för stor osv. Borde det inte isåfall vara en smart sak att låtsas att man är bög? Man kan fråga tjejen vid lämpligt tillfälle om hon vill knulla. Det är bara säga att det fysiskt känns likadant att knulla en tjej som en kille, bara att man inte får känslor för tjejen. Tjejerna kommer säkert se det som ett jävligt bra tillfälle att få en KK som inte kommer få känslor för henne. Eller vad säger ni?

Nej, en man som vill knulla en tjej är inte bög. Dålig idé.
Citera
2008-02-14, 23:45
Medlem
slabadans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sälklubbarn
Det där låter som en jättebra idé! För att bli riktigt övertygande borde du ta emot lite stock från nåt MC-gäng först, så du kommer in i rollen bättre. Men sen är det nog bara att tuta och köra! Lycka till!
Word!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in