2008-02-14, 22:26
Medlem
Fanjunkarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av em krej
Är ju bara ute efter knull, varför skulle jag säga att jag inte är bög? Tjejerna kommer nog somsagt se det som ett bra tillfälle för att få en KK.

Det är nog första gången jag hör om en tjej som har en bög som KK. Get the point?
Citera
2008-02-14, 22:29
Medlem
em krejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanjunkaren
Det är nog första gången jag hör om en tjej som har en bög som KK. Get the point?

Nej? Varför skulle inte en bög knulla en tjej om han var sugen? Jag kan till exempel knulla en termos med makaroner, men jag tänder inte på termosens utseende. Det är bara skönt. Precis så skulle det vara med en tjej, bara skönt att knulla så att säga.
Citera
2008-02-14, 22:30
Medlem
joppes avatar
Citat:
Bögar får lätt kontakt med tjejer. Tjejerna känner att de kan vara öppna mot bögar, byta om i samma rum, fråga om brösten är fina, om fittan är för stor osv. Borde det inte isåfall vara en smart sak att låtsas att man är bög? Man kan fråga tjejen vid lämpligt tillfälle om hon vill knulla. Det är bara säga att det fysiskt känns likadant att knulla en tjej som en kille, bara att man inte får känslor för tjejen. Tjejerna kommer säkert se det som ett jävligt bra tillfälle att få en KK som inte kommer få känslor för henne. Eller vad säger ni?

Låtsas vara gift i stället. Det ger samma resultat, men du slipper rykten om att du är fikus.
Citera
2008-02-14, 22:32
Medlem
Fanjunkarens avatar
Citat:
Nej? Varför skulle inte en bög knulla en tjej om han var sugen? Jag kan till exempel knulla en termos med makaroner, men jag tänder inte på termosens utseende. Det är bara skönt. Precis så skulle det vara med en tjej, bara skönt att knulla så att säga.

Men ingen tjej skulle ta dig seriös om du framstod som homosexuell men ville knulla en tjej! Och säg inte att tjejen inte behöver ta det seriöst för dom tänker tanken ändå.
Citera
2008-02-14, 22:34
Medlem
em krejs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fanjunkaren
Men ingen tjej skulle ta dig seriös om du framstod som homosexuell men ville knulla en tjej! Och säg inte att tjejen inte behöver ta det seriöst för dom tänker tanken ändå.

Är du tjej själv?
Citera
2008-02-14, 22:36
Medlem
Fanjunkarens avatar
Citat:
Är du tjej själv?

Nej, men vet exakt hur dom kommer reagera! Om du nu inte skulle stöta på en sexgalen brud som inte bryr sig vilken kropp kuken sitter på. Tyvärr gör dom flesta det så hela böggrejen är en kass idé.
Citera
2008-02-14, 22:40
Medlem
lil richs avatar
men visst, spela bög om du vill?

oss andra straighta killar som inte behöver låtsas vara gay för att få tjejer fortsätter väl som vi gör. finns en kille i min klass som får uppmärksamhet från flickor för att tjejer tror han e bög, och han får kompisstämpeln av alla SÅKLART
Citera
2008-02-14, 22:41
Medlem
em krej kör på det där du.

Citera
2008-02-14, 22:42
Medlem
Fanjunkarens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lil rich
men visst, spela bög om du vill?

oss andra straighta killar som inte behöver låtsas vara gay för att få tjejer fortsätter väl som vi gör. finns en kille i min klass som får uppmärksamhet från flickor för att tjejer tror han e bög, och han får kompisstämpeln av alla SÅKLART

Nu när du säger det så kom jag att tänka på alla tjejkompisar som berättar att dom längtar efter en gaykompis. En kille som inte vill ha dom i säng utan bara är deras vän.
Citera
2008-02-14, 22:44
Medlem
LoJs avatar
Bara på att dömma på hur du uttrycker dig kan man ju fastställa att du inte är speciellt smart, varan din ide inte häller är så smart.
Citera
2008-02-14, 22:48
Medlem
BigMoneys avatar
Citat:
Bögar får lätt kontakt med tjejer. Tjejerna känner att de kan vara öppna mot bögar, byta om i samma rum, fråga om brösten är fina, om fittan är för stor osv. Borde det inte isåfall vara en smart sak att låtsas att man är bög? Man kan fråga tjejen vid lämpligt tillfälle om hon vill knulla. Det är bara säga att det fysiskt känns likadant att knulla en tjej som en kille, bara att man inte får känslor för tjejen. Tjejerna kommer säkert se det som ett jävligt bra tillfälle att få en KK som inte kommer få känslor för henne. Eller vad säger ni?

jag tror inte att det är så smart att fråga om hon vill knulla , du måste spela anti hetro till 100 % sedan om hon frågar om du ngnsin haft sex med en tjej innan du förstod att du vara homo, så svarar du självfallet NEJ.

vissa tjejer skulle försöka få dig att ändra dig och därmed skulle du kunna få fitta.

men som vissa säger är det nog mycket lättare att bara vara en man och på så sätt få en härlig kvinna.
Citera
2008-02-14, 22:49
Medlem
Mystiqes avatar
Kör på idén...kanske har du tur hon har en straps-on i byrån som kommer till användning
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in