2020-04-18, 14:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Arne Bajse
En av de största...på tv3 Nej inte ens där var han en stor profil, långt ifrån Hasse Aros varumärke. Alsing spelade i gärdsgårdsseriens slask-tv ihop med Filip & Fredrik, dvs blaha blaha-tv.

På tal om finnen..Hasse Aro...han var aldrig ute och beklagade sorgen över sin tidigare kollegas oväntade och tragiska bortgång.
Citera
2020-04-18, 14:12
Medlem
Arne Bajses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Anonymaalko
På tal om finnen..Hasse Aro...han var aldrig ute och beklagade sorgen över sin tidigare kollegas oväntade och tragiska bortgång.

Alsing ansågs inte vara en seriös programledare utan mer lekfarbror. Adam passade därför bättre som reklamradiobabblare.
Citera
2020-04-18, 14:21
Medlem
mjohan84s avatar
Alsing dog pga sin övervikt och diabetes
Jag tror däremot att hans intensiva träning alla dessa dagar innan och efter han blev smittad sänkte hans immunförsvar

Jag undviker fysisk träning nu, enbart promenader. Att köra hårda fysiska pass sänker immunförsvaret något fruktansvärt
Citera
2020-04-18, 14:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mjohan84
Jag tror däremot att hans intensiva träning alla dessa dagar innan och efter han blev smittad sänkte hans immunförsvar

Jag undviker fysisk träning nu, enbart promenader. Att köra hårda fysiska pass sänker immunförsvaret något fruktansvärt

ja i ca någon dag eller två, bara.
Citera
2020-04-18, 14:29
Medlem
mjohan84s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalkylatorn95
ja i ca någon dag eller två, bara.

Han körde fem pass i veckan
Citera
2020-04-18, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Du glömde en sak. Faktum är att all form av alkohol stör just sömnen. Ingenting att diskutera för så är det. Om nu Alsing drack fina drinkar och drog en lina med vin-Steffo och eliten så är det katastrof. Alsing hade ny höftled, remautism, diabetes och fetma. Dessutom varnades för gym redan i mars men tydligen har han varit där också. Jag hade aldrig märkt att Alsing var död eller levande om inte Expressen och Aftonbladet gottat sig.

Höftleden har ju stått, även att han RISKERADE diabetes eftersom hans värden var risiga.
Men hur vet du att han hade konstaterade diabetes - men framför allt reumatism? Källa?
Citera
2020-04-18, 15:03
Medlem
LeifMohammeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zoom008
Han kanske gick på droger vilket får folk att magra. Såna där festprissar har det i generna och umgås man med Steffo säger det allt. Även Jenny Strömstedt var vän med den döde och hon spottar inte heller i glaset. Karln som ville byta plats med Alsing enligt Aftonbladet såg ut som en påtänd oxe. Den blicken går inte av för hackor. Alla missbrukare får en för tidig död så även Adam. Nu slipper han lida och göra sig rolig i varenda mening. Blir det någon begravning eller blir det sjuss in i ugnen ?
Blir också lite smått nyfiken på den påtände personliga tränaren som driver lyxgym för societeten. Minns ej namnet tyvärr.
Citera
2020-04-18, 16:01
Medlem
Zoom008s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LeifMohammed
Blir också lite smått nyfiken på den påtände personliga tränaren som driver lyxgym för societeten. Minns ej namnet tyvärr.
Ja du, den stirriga blicken glömmer man inte i första taget. Han såg ut som en fågelholk.
Citera
2020-04-18, 17:18
Bannlyst
Citat:

Det var intressant. Berätta mer?
Citera
2020-04-18, 17:33
Medlem
Spelade hockey med honom, när han var grabb och bodde i Sollefteå.. trevlig o snäll kompis.
Citera
2020-04-18, 17:38
Medlem
Citat:
Han körde fem pass i veckan

Låter helt vansinnigt att göra så med så dålig fysik i dessa tider
Citera
2020-04-18, 18:25
Medlem
RIP ADAM. Tråkigt och hemskt!
Citera