2008-02-14, 11:15
Medlem
Ett utdrag från http://www.raggningsreplik.se/.

- Det krävs 134 minuter aktivt sex för att förbränna alla kalorier från en chipspåse. Jag har precis ätit 5 påsar, vad gör du ikväll?

- Tänk om livet va ett spel å du va tärningen. Då skulle jag pussa på dig för tur, rulla dig runt på bordet å hoppas på sex.

- Skulle du kunna be dina bröst att sluta stirra på mina ögon?

- Om en tjock gubbe kommer och stoppar dig i en stor säck, oroa dig inte, tomten försöker bara ge min den perfekta julklappen.

- Jag säger inte det här för att impa på dig, men det är faktiskt jag som är Batman.

- Du är den perfekta inredningsdetaljen.. Du skulle passa perfekt i min säng, i min soffa, på mitt golv, eller lutad mot min vägg..

- Hej, jag har stånd och det är ditt fel!

- Pax för dig!

- Har du ett plåster? Jag skrapade knät när jag föll för dig.

- Orka raggningsrepliker. Ska vi knulla?

- Jag begär inte att du ska falla för mig, men du kan väl iaf snubbla lite?

- Vet du vad det är som har 150st tänder och håller tillbaka ett stort odjur? Min gylf!

- Av med kläderna snygging, det är insidan som räknas!

- Jag slår vad om en kyss på att du inte vågar pussa mig!
Senast redigerad av Frutto 2008-02-14 kl. 11:38.
Citera
2008-02-14, 13:59
Medlem
nickoruts avatar
Det finns ju förstås klassikern från tjuvlyssnat.se:

-Den pappa måste vara en tjuv som..., börjar en kille.

-Gud vad orginellt, svarar dissande tjejen.

-nej, men seriöst, jag såg honom på efterlyst...
Citera
2008-02-14, 15:22
Medlem
AXLETTIs avatar
"Vill du komma hem till mig och runka min KUK lite grann?" - Kalle
Citera
2008-02-14, 15:36
Medlem
Neroxxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pippi_långstrmp
En tjej jag känner vart en gång utsatt för denna: "Hej, jag har glömt mitt telefon nummer.. kan jag få ditt?" Det var en finnig liten ungtupp som kläckte ur sig detta och han var 100% seriös, alla som satt i närheten började garva åt honnom och när dom lugnat ner sig från den värsta skratt attacken så säger killen som ännu inte fått något svar samma replik en gång till.
Nu briser alla ut i gapskratt igen och killen inser att han gjort bort sig totalt och kilar snabbt iväg med svansen mellan benen. Sedan såg vi han aldrig mer igen.

Otroligt roligt var det.

Måste ju ändå ge lite heder åt grabben som sa det en gång till.

Edit: Inte för att vara nån sån men jag hade liksom tänkt mig att det skulle vara egna/kompisars repliker.
Citera
2008-02-14, 15:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frutto

- Jag säger inte det här för att impa på dig, men det är faktiskt jag som är Batman.
Bästa ever! Måste testas!
Citera
2008-02-14, 16:18
Medlem
paywitpains avatar
jag har en skön gammal goding som jag brände av när promillehalten började överstiga IQ'n en sen afton för några år sedann.

Jag hade suttit och tjötat med en brud hela kvällen, olyckligtvis hade hon pojkvän men senare kom hennes snygga polare och visade sig intresserad...
tills jag drog den här repliken

''jag hade fan inte bangat för att spika upp dig på min vägg, isåf skulle du knappast åka ner i första taget'' (addera den där alkoholfula minen av patetisk snube som försöker se snygg och charmig ut)

det jag VILLE få sagt var ungefär, du är så söt så jag skulle vilja få titta på dig jämt som en vacker tavla..Sen utryckte jag mig väl inte sådär jävla klockrent men den historien har lett till endel sköna grav iaf
Citera
2008-02-14, 17:50
Medlem
roccs avatar
Första replik : skaru med hem till mig eller hur blir det nu?
Citera
2008-02-14, 18:53
Bannlyst
Jag är större, bättre och rikare än din pojkvän.
Citera
2008-02-15, 15:50
Medlem
Energis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bokia
Ska vi knulla eller ska jag behöva våldta dig?

Prövade denna över msn. Funkade väl sådär. Tråkigt var det med så jag tog bort det.
Senast redigerad av Energi 2008-02-15 kl. 15:58.
Citera
2008-02-15, 15:56
Medlem
exerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Energi
Prövade denna över msn. Funkade väl sådär.

Du är inte en dag över 18, det vill jag lova! Ditt taffliga försök att vara rolig blev ett totalt misslyckande
Citera
2008-02-15, 16:03
Medlem
Energis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av exerd
Du är inte en dag över 18, det vill jag lova! Ditt taffliga försök att vara rolig blev ett totalt misslyckande

Får väl ta och hålla mig borta från humoravdelningen då.
Citera
2008-02-15, 16:08
Medlem
Glada Taskens avatar
Kille med dåliga utsikter:

Killen skickat sms: Jag fick ditt nummer hoppas det inte gör nåt att jag har det?
As ful tjej: Vad kan jag göra åt det? det gör inget..
Killen ringer: vill du träffas och ta en fika nån gång
As ful tjej: Njaa.. vet inte..
Killen innan hon hinner avsluta sin mening: VAAAAAA???( högt så hela stan hör, inte medvetet dock) hörde inte vad du sa.

Bara kul
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in