2008-02-13, 08:03
Medlem
Jüggernauts avatar
Vanligtvis brukar jag vara mycket vältalig, nästan irriterande sådan.
Men nu efter en överdos phenazepam så är jag som en tom låda.
Hur avhjälper jag detta, snabbt?

Jag måste göra ett gott intryck på random blue-collar-jobb på torsdag. Måste ha kneg för att finansiera studier så varför inte.

Hur gör jag för att lösa detta?

Tacksam för svar, kanske CS var bättre forum för detta då dom är duktiga på att tjöta.
Senast redigerad av Jüggernaut 2008-02-13 kl. 08:42.
Citera
2008-02-13, 08:16
Medlem
botten e nådds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Jüggernaut
Vanligtvis brukar jag vara mycket vältalig, nästan irriterande sådan.
Men nu efter en överdos phenazepam så är jag som en tom låda.
Hur avhjälper jag detta, snabbt?

Jag måste göra ett gott intryck på random blue-collar-jobb på torsdag. Måste ha kneg för att finansiera studier så varför inte.

Hur gör jag för att lösa detta?

Tacksam för svar, kanske CS var bättre forum för detta då dom är duktiga på att tjöta.

När överdoserade du då? I helgen eller många helger sen?
inget flödder inget sludder..Om det nu e så att du fingrar i syltburken var dag..
Är du trots allt flödderfri och det gäller att snabbt bli på topp,såväl verbalt och i kroppspråk så en liten näbbgädda borde göra susen.
Men liten, ingen 0.25 dunderbums lina..
Köp sånna där salivstimulerande tabletter på apoteket innan..
En torr mun gör att man snubblar på dom mest triviala ord...
Citera
2008-02-13, 08:40
Medlem
Jüggernauts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av botten e nådd
När överdoserade du då? I helgen eller många helger sen?
inget flödder inget sludder..Om det nu e så att du fingrar i syltburken var dag..
Är du trots allt flödderfri och det gäller att snabbt bli på topp,såväl verbalt och i kroppspråk så en liten näbbgädda borde göra susen.
Men liten, ingen 0.25 dunderbums lina..
Köp sånna där salivstimulerande tabletter på apoteket innan..
En torr mun gör att man snubblar på dom mest triviala ord...

Nja, det var mer 440 mg Phenzepam i ett svep, svep och svep. Kanske över några timmar. Känner mig dödstrött fortfarande. Människor märker på mig att jag har en död röst. Släpande uttal, klarar inte av att stava rätt, hittar inga vettiga ord.

Förstår du? Tror kaffe vorde bra för saken, vad tror ni - ni som är vana?

Det är ju endå en förjävla halveringstid för preparatet.

ODade i onsdag-torsdags. Enligt min mor som bröt upp dörren.
Citera
2008-02-14, 07:10
Medlem
Jüggernauts avatar
Trycker i mig kaffe som tusan, märker redan en skillnad. Tänker inte dutta något fultjack, inte min grej. Kanske tuggummi eller så för att inte bli för torr i munnen.

Vidare märker jag ett tillfrisknande iomed att jag numer inte behöver rättstava allt jag skriver. Såg nästan dubbelt ett tag. Reversibel hjärnskada - JA TACK!
Citera
2008-02-14, 07:12
Bannlyst
Citat:
Trycker i mig kaffe som tusan, märker redan en skillnad. Tänker inte dutta något fultjack, inte min grej. Kanske tuggummi eller så för att inte bli för torr i munnen.

Vidare märker jag ett tillfrisknande iomed att jag numer inte behöver rättstava allt jag skriver. Såg nästan dubbelt ett tag. Reversibel hjärnskada - JA TACK!
usch, du vet att mycket kaffe är likamed sprutlackering av toaletten va?
Citera
2008-02-14, 07:51
Medlem
Lalaquins avatar
Citat:

Kanske tatt lite för mycket när du ser dubbelt? Jaja, ska inte vara moralkärring, du har ju inte gjort något mot nån annan.
Citera
2008-02-14, 11:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lalaquin
Kanske tatt lite för mycket när du ser dubbelt? Jaja, ska inte vara moralkärring, du har ju inte gjort något mot nån annan.

440 mg hade han tagit et är ju nästan ca 200 doser:S.

När jag lyckades överdosera har jag ingen aning om hur mycket jag tog men det var långt under det är jag säker på men var skum nästan 2 veckor men jag fyllde ju på och trodde ju mitt sludd och flum beroedde på något annat än phena..
Citera
2008-02-14, 11:09
Bannlyst
Trycker man i sig massor med piller/pulver så är slöddring en jävligt vanligt förekommande bieffekt.

Du över enklast bort den genom att rabbla följande mantra:

-Sex laxar i en lax ask....

Citera
2008-02-14, 15:10
Bannlyst
känner igen mig där käkade nog oxå lite för mycket Phenazepam såg dubbelt o sluddrade i 3 dar eller nått!

Edit: jag tänkte inte ens själv på att jag sluddra det var folk som sa det till mig..
Citera
2008-02-14, 17:12
Medlem
Avgrunds avatar
du kan ju testa med att hålla käften.
Citera
2008-03-12, 19:39
Medlem
Mitt bästa tips till dej är att dra en liten lina tjack innan. Kola antar jag också skulle gå bra men det har jag aldrig provat så det kan jag inte direkt uttala mej om.

Må som ni förstjänar!

/Holk Hogan =)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in