Citat:
Ursprungligen postat av understreck
Inför beachen 2008 ska jag ha en redigt najs solbränna. INGEN ska kunna konkurrera med mig! Sola helnäck är enda alternativet, så bortsett från en välbehövd resa söderut (nudiststränder finns där) hade jag främst tänkt nöta timmar i solariet.
Kroppen är rakad, sololjan applicerad, jag är så gott som ready-to-go! Men ett litet problem; vilka är viktigast att ha jämn solbränna inför; brudarna i sängen eller polarna i bastun?
Har jämt dragit på en svart strumpa inför varje session, men nu börjar kroppen mörkna mer än dasen. Allting ser asbra ut ända tills herrn börjar växa. Då blir han ju plötsligt ljusare än övriga mig! Ska jag dra på honom en fin solbränna också så det blir fin färg när jag hänger med brudar (och är mörkare annars) eller ska jag ha en jämn färg när jag hänger med polarna i bastun, så han ser ut som en långtids-institutionaliserad vitryss när jag trycker brudar?!?

Du är ju helt dum i huvudet.
"Sola kuken"? "Ingen ska kunna konkurrera med mig"? Haha, du är fan inte sann.
Slutar aldrig förvånas över människors dumhet. Tycker synd om folk som dig. Stick tillbaka till Lunarstorm eller nåt, jävla troll.