2008-02-13, 01:37
Medlem
understrecks avatar
Inför beachen 2008 ska jag ha en redigt najs solbränna. INGEN ska kunna konkurrera med mig! Sola helnäck är enda alternativet, så bortsett från en välbehövd resa söderut (nudiststränder finns där) hade jag främst tänkt nöta timmar i solariet.

Kroppen är rakad, sololjan applicerad, jag är så gott som ready-to-go! Men ett litet problem; vilka är viktigast att ha jämn solbränna inför; brudarna i sängen eller polarna i bastun?

Har jämt dragit på en svart strumpa inför varje session, men nu börjar kroppen mörkna mer än dasen. Allting ser asbra ut ända tills herrn börjar växa. Då blir han ju plötsligt ljusare än övriga mig! Ska jag dra på honom en fin solbränna också så det blir fin färg när jag hänger med brudar (och är mörkare annars) eller ska jag ha en jämn färg när jag hänger med polarna i bastun, så han ser ut som en långtids-institutionaliserad vitryss när jag trycker brudar?!?
Citera
2008-02-13, 04:22
Medlem
Blodulvs avatar
Du undrar huruvida du ska sola din kuk eller inte, beroende på om det är brudar eller dina polare du vill imponera på? Har jag uppfattat frågan rätt? Världen går fan utför.
Citera
2008-02-13, 04:58
Medlem
understrecks avatar
Yes! Ämnet är kuk.
Citera
2008-02-13, 09:54
Medlem
mankers avatar
shit och jag trodde jag var nojjig.

förstå mig rätt, men har du en ordentlig fakebränn kommer det inte imponera mer än att du kommer se lite fräschare ut för dina vänner/tjejer - påklädd.

i bastun lär väl ändå ingen glo på din kuk, särskilt inte då du säger att det är vid stånd du får problemet. ska du ha stånd i bastun med killpolarna?

och tjejer tror jag inte glor, tänker så värst på det. snarare lär du bränna sönder ballen då huden är tunnare där. och brunkräm eller liknande är ju inte direkt att rekomendera där..
Citera
2008-02-13, 10:08
Medlem
[quote=understreck] så bortsett från en välbehövd resa söderut (nudiststränder finns där)QUOTE]

Hur jävla långt norrut bor du? Trodde det fanns nudiststränder i åtminstone Piteå?
Citera
2008-02-13, 10:28
Medlem
SinkaNs avatar
[quote=Nyfiken2]
Citat:
Ursprungligen postat av understreck
så bortsett från en välbehövd resa söderut (nudiststränder finns där)QUOTE]

Hur jävla långt norrut bor du? Trodde det fanns nudiststränder i åtminstone Piteå?

Fast det kanske inte hjälper vid den här årstiden.
Citera
2008-02-13, 10:49
Medlem
dr-zekes avatar
Nominerar tråden till om inte veckans, så månadens roligaste tråd! Sola snorren! Han visste inte hur rätt han hade, Frank Andersson när han myntade uttrycket "Kuken måste få sitt"!
Citera
2008-02-13, 13:42
Medlem
Hahaha underbar tråd
Citera
2008-02-13, 16:05
Medlem
understrecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manker
i bastun lär väl ändå ingen glo på din kuk, särskilt inte då du säger att det är vid stånd du får problemet. ska du ha stånd i bastun med killpolarna?

och tjejer tror jag inte glor, tänker så värst på det.

Naturligtvis kommer jag INTE ha stånd i bastun med boysen. Just det ämnet rör sig om. Hade jag alltid haft stånd hade jag inte varit kluven.

Dom lär väl tänka på det när dom ska trycka in hela burriton i käften?
Citera
2008-02-13, 16:07
Medlem
understrecks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nyfiken2
Citat:
så bortsett från en välbehövd resa söderut (nudiststränder finns där)

Jo men solbrännan tenderar utebli där?
Citera
2008-02-13, 17:57
Bannlyst
Citat:
Inför beachen 2008 ska jag ha en redigt najs solbränna. INGEN ska kunna konkurrera med mig! Sola helnäck är enda alternativet, så bortsett från en välbehövd resa söderut (nudiststränder finns där) hade jag främst tänkt nöta timmar i solariet.

Kroppen är rakad, sololjan applicerad, jag är så gott som ready-to-go! Men ett litet problem; vilka är viktigast att ha jämn solbränna inför; brudarna i sängen eller polarna i bastun?

Har jämt dragit på en svart strumpa inför varje session, men nu börjar kroppen mörkna mer än dasen. Allting ser asbra ut ända tills herrn börjar växa. Då blir han ju plötsligt ljusare än övriga mig! Ska jag dra på honom en fin solbränna också så det blir fin färg när jag hänger med brudar (och är mörkare annars) eller ska jag ha en jämn färg när jag hänger med polarna i bastun, så han ser ut som en långtids-institutionaliserad vitryss när jag trycker brudar?!?

Du är ju helt dum i huvudet.

"Sola kuken"? "Ingen ska kunna konkurrera med mig"? Haha, du är fan inte sann.

Slutar aldrig förvånas över människors dumhet. Tycker synd om folk som dig. Stick tillbaka till Lunarstorm eller nåt, jävla troll.
Citera
2008-02-15, 14:38
Medlem
Citat:
Naturligtvis kommer jag INTE ha stånd i bastun med boysen. Just det ämnet rör sig om. Hade jag alltid haft stånd hade jag inte varit kluven.

Dom lär väl tänka på det när dom ska trycka in hela burriton i käften?
HAHAHAHAHHAHAHA

För fan, sola ballen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in