Citat:
Ursprungligen postat av Slabbedask
Jag antar att du bara satt in kablarna utan at göra några inställningar, och såhär får du göra då:
Högerklicka på skrivbordet, Sen välj egenskaper, sen går du in på där man ställer in hur stor upplösning du ska ha på din skärm, där trycker du inte, Utom du ska trycka på ADVANCED när du har kommit dit, och när du sedan kommer in där så trycker du på DISPLAYS, sen får du fram en bild där de är 1 dator å 1 tv, eller 2 datorer å 2tv:ar, kommer ej ihåg ( sitter på en mac nu så kan ej titta själv ). iaf, så trycker du i en sån symbol så att TV:n ( i samma ruta som TV blden ) också fungerar som skärm. du får kolla själv, tror det är en rund grejj på en blå knapp te vänster om TV bilden, Du ska välja TV:n i vänster spalt.
Så är de iaf på mitt grafikkort och min dator, hoppas det är lika för dig och att det hjälpte lite!.
jag har tyvär ingen ''displays'' flik .. jag har, almänt, bildskärmskort, bildskärm, felsök, färgmatchning och geforce3 ti 200 .......
testat att göra nvidias egna tv guide, men det står att man ska välja pal-b eller pal-g .. fungerar varken på någon av dom