Flashback bygger pepparkakshus!
2008-02-12, 23:28
Medlem
linusenglunds avatar
Tjena har precis köpt en iPhone och skulle vilja ha ett trådlöst headset eller hörlurar till den? Någon som vet något bra? Skulle helst vilja ha bara snäckorna typ, men vad jag fattat så finns inte många såna varianter. Har sett SonyEricsson, dom har ju bluetooth headset med bara snäckor, finns det något som är kompatibelt med iPhone?
Citera
2008-02-13, 13:48
Medlem
Nippes avatar
Data & teknologi > Hårdvara > Trådlösa lurar till mobiltelefon.

Testa den delen med mobiltelefoner som huvuddel i sitt forum. /N
Citera
2008-11-07, 18:31
Medlem
Trådlösa lurar

Hej.

Jag har ett par trådlösa lurar av märket philips SHB6100/00 som jag ansluter till min dator med bluesoleil. Dom har funkat utmärkt i 4mån till för några dagar sen då dom helt plötsligt vill ha ett lösenord när jag försöker ansluta. Jag vet inte vad det är för lösenord dom vill ha och undrar om någon mer än mig har haft samma problem?
Citera
2008-11-07, 19:59
Medlem
raddicals avatar
Det finns trådlösa headset till Iphone javisst fast tyvär så har inte Iphonens blåtand något stöd för musik/dataöverföring(a2dp är det väll? ngn rätta om jag har fel) Men att prata i är inga problem. Finns apples egentillverkade hörlur som enligt mig är välldigt stilren, ser ut som deras "gamla" hörlurar fast utan sladd.
bifogar länk till applestore där de finnshttp://store.apple.com/se/product/MB536?mco=MTQ5Nzk0MQ
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in