2008-02-12, 22:52
Medlem
Nu har jag letat runt som en galning p hela internet efter en svensk blond tjej med stora brst som faktiskt R snygg, allt jag kommit fram till shr lngt r att hon heter Camilla, hon medverkar b.la. i Svenska Nybrjare 9, men mer en s fr jag absolut inte fram.

Finns ngon av filmerna hon varit med i p torrent och framfrallt, borde det inte finnas bild gallerier och sm snuttar hon r delaktig i?

den enda sida jag ht hittar ngot om henne p r
http://www.egafd.com/actresses/details.php/id/c0657

S om ngon har ngon info eller matrial om allas vran camilla s skulle det uppskattas djupt.
Tack p frhand!
Citera
2008-02-12, 23:51
Medlem
slabadans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mr.Dekadent
Nu har jag letat runt som en galning p hela internet efter en svensk blond tjej med stora brst som faktiskt R snygg, allt jag kommit fram till shr lngt r att hon heter Camilla, hon medverkar b.la. i Svenska Nybrjare 9, men mer en s fr jag absolut inte fram.

Finns ngon av filmerna hon varit med i p torrent och framfrallt, borde det inte finnas bild gallerier och sm snuttar hon r delaktig i?

den enda sida jag ht hittar ngot om henne p r
http://www.egafd.com/actresses/details.php/id/c0657

S om ngon har ngon info eller matrial om allas vran camilla s skulle det uppskattas djupt.
Tack p frhand!
No offense, men hon ser fan ut i nian som en sn dr mlvaktsattrapp man stller upp i hockey nr man saknar mlis, eller nt i den stilen. Ansiktet ser liksom ditmlat ut.

OnT: om hon varit med i Svenska Nybrjare kanske hon inte gjort mer porr n s. Annars kan du ju ringa produktionsbolaget och frga.
Citera
2008-02-13, 00:50
Medlem
von_Ss avatar
r det detta skp du menar?

http://www.egafd.com/actresses/id/10025.jpg
Citera
2008-02-13, 09:46
Medlem
pyro860s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av slabadan
No offense, men hon ser fan ut i nian som en sn dr mlvaktsattrapp man stller upp i hockey nr man saknar mlis, eller nt i den stilen. Ansiktet ser liksom ditmlat ut.

OnT: om hon varit med i Svenska Nybrjare kanske hon inte gjort mer porr n s. Annars kan du ju ringa produktionsbolaget och frga.

Hoppas dom inte vet att det var HAN som ringde
Citera
2008-02-13, 09:49
Medlem
Mandic!s avatar
Fan vad ful hon var.
Citera
2008-02-13, 09:55
Medlem
Robqrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mandic!
Fan vad ful hon var.
Jo, men fina lkar. Jag hade grna dragit en stripes runt ena patten, skurit av henne brstvrtan och knullat henne i hlet som blev.
Citera
2008-02-13, 21:34
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Robqr
Jo, men fina lkar. Jag hade grna dragit en stripes runt ena patten, skurit av henne brstvrtan och knullat henne i hlet som blev.
haha hur kommer du p det dr?

Hon sg inte s fin ut iaf.
Citera
2008-02-14, 17:09
Medlem
Blygiss avatar
Tveka inte p att sga till om du/ni hittar mer material!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in