2008-02-12, 20:09
Medlem
Hejsan, hade tänkt åka och hälsa på några släktingar om några veckor och undrar om det kan bli några problem att ta med sig hasch på tåget/bussen?
Tack på förhand
Citera
2008-02-12, 20:11
Medlem
rejmans avatar
Varför skulle det vara problem? Var ska du åka?

Om du ska åka inrikes är det ju inga problem, knappast någon tull eller hundar.. packa bara in de så du inte luktar i hela vagnen
Citera
2008-02-12, 20:11
Medlem
stahs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kexxaan
Hejsan, hade tänkt åka och hälsa på några släktingar om några veckor och undrar om det kan bli några problem att ta med sig hasch på tåget/bussen?
Tack på förhand

Inom Sverige?

Jag har haft med mig från Amsterdam utan problem.
Citera
2008-02-12, 20:12
Bannlyst
Citat:
Tack på förhand
Bor dom i Jakobsberg eller i Bagdad?
Citera
Medlem
datzs avatar
jag har gjort många tåg och buss resor med både det ena och det anndra i fickorna , är nog inget att oroa sig för
Citera
Bannlyst
Korsar du några landsgränser? Ska du t.ex till Norge rekommenderar jag dig att lämna rökat hemma. Har själv blivit luktad på av hundar, och de har markerat mig (har inte haft något på mig, men det räcker med att man haft en bit i plånboken någon gång).

Reser du inrikes kan det väl inte vara några problem?

Jag passar på att fråga om de kollar tågen mellan Sverige och Oslo?
Citera
Medlem
Från stockholm till norrland! Men dåså, det verkar ju lungt da Tack för snabba svaren
Citera
Medlem
Pedersons avatar
Finns ingen tull inrikes...
Citera
2008-02-12, 20:14
Medlem
TheBoots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pederson
Finns ingen tull inrikes...

Nä inga problem
Citera
2008-02-12, 20:15
Bannlyst
Citat:
Tack på förhand
nej det kommer inte bli något problem jag har det ibland o har även rökt på toan en gång va lite nojit men det gick bra men jag kan rekomendera att röka före eller när ni stannar på någon hållplats peace
Citera
2008-02-12, 20:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av elke
nej det kommer inte bli något problem jag har det ibland o har även rökt på toan en gång va lite nojit men det gick bra men jag kan rekomendera att röka före eller när ni stannar på någon hållplats peace

Åfan, den stannar i Östersund tror jag så byter man till buss så kan ju passa på att röka dära!
Citera
2008-02-12, 20:22
Medlem
Whissles avatar
Citat:
Från stockholm till norrland! Men dåså, det verkar ju lungt da Tack för snabba svaren
Jag har då gjort den resan, inga problem alls
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in