Hejsan, hade tänkt åka och hälsa på några släktingar om några veckor och undrar om det kan bli några problem att ta med sig hasch på tåget/bussen?
Tack på förhand
Hejsan, hade tänkt åka och hälsa på några släktingar om några veckor och undrar om det kan bli några problem att ta med sig hasch på tåget/bussen?
Tack på förhand
Tack på förhand
Korsar du några landsgränser? Ska du t.ex till Norge rekommenderar jag dig att lämna rökat hemma. Har själv blivit luktad på av hundar, och de har markerat mig (har inte haft något på mig, men det räcker med att man haft en bit i plånboken någon gång).
Reser du inrikes kan det väl inte vara några problem?
Jag passar på att fråga om de kollar tågen mellan Sverige och Oslo?
Tack på förhand
nej det kommer inte bli något problem jag har det ibland o har även rökt på toan en gång va lite nojit men det gick bra men jag kan rekomendera att röka före eller när ni stannar på någon hållplats peace
nej det kommer inte bli något problem jag har det ibland o har även rökt på toan en gång va lite nojit men det gick bra men jag kan rekomendera att röka före eller när ni stannar på någon hållplats peace
Åfan, den stannar i Östersund tror jag så byter man till buss så kan ju passa på att röka dära!