Stört. Nu har jag samma problem med felet adserver.com fast jag kör Nod 32 så det hade alltså inte med antivirusprogrammet att göra. Finns det någon annan teori på det här mycket irriterande problemet? Help please
Nu får jag verkligen hoppas att nån expert finns här...Har testat alla antivirus o spybot+adwares som finns. Ändå går det inte att bli av med detta fel!! Det lustiga är att precis när man startat om datorn funkar allt som det ska i 5 minuter sen hoppar den där jäkla skiten upp igen som jag nämt i trådöppningen. Detta är det märkligaste jag sett. Dagens ros till den som kan ha en aning vad som har hänt min dator!!!
jo, året var 2006. sen åkte jag till Uppland och träffade min mormor
hon tyckte det var "mycket nuförtiden". men vi fikade och pratade om 40-talet
köpte ett par pösiga chinos i Märsta
Gör en "sök" på datorn och se om du kan hitta i vilken fil som anropet till adserver kanske kommer ifrån. Det kan vara så att det bara är någon scriptfil som fått ett extra kommando, och det klarar inte scannerprogrammen av att hitta.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!