2008-12-06, 19:14
Medlem
Igloons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MadamMim
Visste hela tiden att dom var imbeciller. Brjar fan koka dom gngerna jag kollar mina betyg och jmfr dom med Klass 91:s.

Hller med dig till 100% tyckte det var ngot skumt nr man kollade p det. Tur att ens knsla inte sviker en.
Citera
2008-12-06, 19:21
Medlem
tigertompas avatar
Lrarkren har vl sagt det frn del 1 att den hr dokumentren inte visade sanningen om den svenska skolan. Ngon som r frvnad av de dliga resultatet som jobbar inom skolans vrld?

Angende de nationella provet, s har det redan belyst innan i trden att tittarna inte fick reda p om de jmfrde med ett gammalt nationellt prov, eller terminens nationella prov. Det framkom aldrig i den hr serien.
Senast redigerad av tigertompa 2008-12-06 kl. 19:25.
Citera
2008-12-06, 19:21
Medlem
Samb0s avatar
Lste idag i tidningen att s fort de brjade gymnasiet gick deras betyg ter kpprtt t helvette, fan va man garvade.
Citera
2024-10-29, 15:16
Medlem
fearreapers avatar
Hej! alla,

Kolla in Tillbaka till klass 9A p tv.nu! https://www.tv.nu/p/1T5Tnq-P-dmPg

Uppfljare ikvll/finns p SVT Play redan nu,
Citera
2024-10-29, 17:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fearreaper
Hej! alla,

Kolla in Tillbaka till klass 9A p tv.nu! https://www.tv.nu/p/1T5Tnq-P-dmPg

Uppfljare ikvll/finns p SVT Play redan nu,

Sg avsnittet nyss och kommer ihg nr jag sg avsnitten fr 17r sedan.

S bra lrare och en stort drm fr mig r att bli lrare en dag i framtiden. Tror mnga av dagens lrare kan lra sig mycket frn den gamla serien.
Citera
2024-10-29, 17:22
Medlem
fearreapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dobarj3
Sg avsnittet nyss och kommer ihg nr jag sg avsnitten fr 17r sedan.

S bra lrare och en stort drm fr mig r att bli lrare en dag i framtiden. Tror mnga av dagens lrare kan lra sig mycket frn den gamla serien.

Hller helt klart med, Hller tummarna fr dig att du fr uppfylla den drmmen 🌹
Citera
2024-10-29, 20:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av fearreaper
Hller helt klart med, Hller tummarna fr dig att du fr uppfylla den drmmen 🌹

Tack broder! Det kommer jag gra. r 30r och har det vldigt bra stllt p alla plan med eget fretag, bostadsrtt, flickvn som jag ska gifta mig med etc. Vill egentligen bara skerstlla att vi och vra framtida barn kommer ha det bra ekonomiskt frst.

Men fan den skillnaden dom hr lrarna kan gra fr ungdomar r ovrderlig. Jag hade en svenskalrare som trodde p mig en gng och utan den personen hade inget av dom delarna jag skrivit varit mjliga.

Vill ocks mogna nnu mer och lra mig mer saker fr att skerstlla att jag blir en s bra frebild/lrare som mjligt.

Sorry att jag skriver av mig hr haha men blev vldigt knslomssigt av avsnittet och mnga gamla minnen kom fram.
Citera
2024-10-29, 20:56
Medlem
fearreapers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dobarj3
Tack broder! Det kommer jag gra. r 30r och har det vldigt bra stllt p alla plan med eget fretag, bostadsrtt, flickvn som jag ska gifta mig med etc. Vill egentligen bara skerstlla att vi och vra framtida barn kommer ha det bra ekonomiskt frst.

Men fan den skillnaden dom hr lrarna kan gra fr ungdomar r ovrderlig. Jag hade en svenskalrare som trodde p mig en gng och utan den personen hade inget av dom delarna jag skrivit varit mjliga.

Vill ocks mogna nnu mer och lra mig mer saker fr att skerstlla att jag blir en s bra frebild/lrare som mjligt.

Sorry att jag skriver av mig hr haha men blev vldigt knslomssigt av avsnittet och mnga gamla minnen kom fram.

Du r godhjrtad & har hjrtat p rtt stlle, ❤ som en kta svensk lrare br ha 🌹 Du kommer klara dig galant ❤ allt gott
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in