Funderat på att du kanske inte är det bästa för din flickvän om du känner att du måste kontrollera henne? Snälla vi har fått nog med kontrollfreaks i denna värld. Har flera vänner vars flickvänner tidigare haft pojkvänner som inte lät dom ha killar på mobilen, msn och i vissa fall fick de inte lyssna på musik gjorde av män. En av dessa var även alltid tvungen att gå och stirra ner i marken när hon var utomhus i närheten av andra. Detta för att hennes pojkvän skulle vara försäkrad om att hon inte tittade på andra.
Jag tycker att om du nu tycker om henne så mycket så borde inte dina psykiska besvär behöva gå ut över henne. Har du jävligt dåligt självförtroende att du känner att du måste kontrollera henne så förstår du väl själv att detta är fel och inget man bör göra? Om det istället är så att hon betett sig illa och du inte litar på henne så borde du nog dumpa henne nu på direkten. En relation utan tillit fungerar inte särskilt bra, tro mig.
Tragiskt att socialt missanpassade människor har fått inspiration från arabländerna med hur de behandlar sina kvinnor. Jag hoppas verkligen inte att du kommer tala illa om hur invandrare beter sig efter att du nu bestämt dig att du ska kontrollera din kvinna. Föresten, du råkar inte bo i närheten av Stockholm? En god vän ska dejta en tjej i smyg nu som inte vågar dumpa sin pojkvän. Hoppas det är din lilla flicka vi pratar om.