• 2
  • 3
2008-03-04, 20:26
Medlem
systems avatar
Efter att ha installerat Piclens har det hnt att datorn emellant blivit seg som sirap utan ngon synbar anledning, och utan att jag anvnt Piclens just d.

Om det r Piclens eller ej ska jag lta vara osagt, men det r det enda jag kan stta i samband rent hndelsemssigt. Nu r det avinstallerat och datorn r pigg och rask som tidigare (men lngre tid behvs fr att ge ett rttvist avgrande).

Ngon som upplevt detsamma?
Citera
2008-03-04, 20:51
Medlem
oscarericsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av system
Efter att ha installerat Piclens har det hnt att datorn emellant blivit seg som sirap utan ngon synbar anledning, och utan att jag anvnt Piclens just d.

Om det r Piclens eller ej ska jag lta vara osagt, men det r det enda jag kan stta i samband rent hndelsemssigt. Nu r det avinstallerat och datorn r pigg och rask som tidigare (men lngre tid behvs fr att ge ett rttvist avgrande).

hur lng tid tog det innan du upplevde problemet?
Citera
2008-03-04, 20:56
Medlem
systems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oscarericson
hur lng tid tog det innan du upplevde problemet?
Kanske 4 dagar, en vecka?
Citera
2008-03-04, 20:58
Medlem
oscarericsons avatar
Citat:
Kanske 4 dagar, en vecka?

installerade det nyss, s kan tyvrr inte svara p din frga
men jag kan terkomma
Citera
2008-03-04, 22:09
Medlem
illicits avatar
Provade det just, r ruggigt imponerad ver hur bra det flyter och hur snabbt den fr hem bilder. Guld vrt!
Citera
2008-03-04, 22:18
Medlem
Mindfuckeds avatar
Wow. Tackar fr tipset.
Citera
2008-03-05, 09:26
Medlem
Kan bara hlla med, grymt imponerande att det flyter s pass bra som det gr. Jag provade ett picasaalbum med 400 bilder, och det flyter hur bra som helst.

Tack fr tipset!
Citera
2008-03-06, 19:42
Medlem
Bajenalexs avatar
Citat:

N, har flera polare jag installerat det t.. Kan det inte ha varit nt med att din dator inte gillade programmet? r dock ingen expert p omrdet.

tummen upp fr piclens iaf. nnu en gng blir det vrt att anvnda Firefox.
Citera
2008-03-06, 21:12
Medlem
systems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bajenalex
N, har flera polare jag installerat det t.. Kan det inte ha varit nt med att din dator inte gillade programmet? r dock ingen expert p omrdet.

tummen upp fr piclens iaf. nnu en gng blir det vrt att anvnda Firefox.
Vid nrmare eftertanke gllde det enbart Safari-versionen, och det p tre datorer som alla fick samma lust att visa husse badbollen. Efter avinstallationen har det funkat felfritt.
Citera
2008-03-19, 22:33
Medlem
oscarericsons avatar
Citat:

Nu terkommer jag med svar. Min dator har blivit mycket mycket seg nu..
vet dock inte om det r Piclens som spkar, eller vad det r... sjukt jobbigt iallafall. Ska frska f ett slut p det s fort som mjligt..
Sg p ngot inlgg du hade gjort att du satt p Mac va?
r det ngon som sitter p Windows, som upplever detta problem ocks?
Citera
2008-04-16, 23:52
Medlem
Bajenalexs avatar
Citat:
vet dock inte om det r Piclens som spkar, eller vad det r... sjukt jobbigt iallafall. Ska frska f ett slut p det s fort som mjligt..

Sitter p windows och funkar felfritt. Konstigt att det pltsligt blir segt :S

Tips r att defragmentera hrddisken.. gr snabbare d
Citera
2008-04-17, 00:04
Medlem
systems avatar
Citat:
Ja, jag har OS X. Jag har avinstallerat piclens ven frn Firefox, som ven den kukade ur och gjorde att omstart var snabbaste sttet att lsa problemet.

Nu gr maskinen som ett urverk igen.
Citera
  • 2
  • 3

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in