2009-09-04, 23:50
Medlem
Methones avatar
Heroes of Newerth om du skaffar beta-key that is
Citera
2009-09-05, 09:13
Medlem
FonziEEs avatar
Diablo 2 Lord Of Destruction
Citera
2009-09-05, 18:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FonziEE
Diablo 2 Lord Of Destruction

Grymt kul spel, har spelat det en hel del..
Längtar tills trean kommer ut

http://worldofgoo.com/
Citera
2009-09-07, 13:26
Medlem
mrtowlies avatar
Lirar COD4 på min 09Mini (4gig ram) - flyter på alldeles utmärkt. Laddade ner en säkerhetskopia från TPB då jag inte vill slita ut originalskivan i onödan.
Citera
2009-09-21, 17:53
Medlem
Mongouls avatar
nån som vet en bra sida där man listar upp vilka spel som finns till mac? apples suger, visar bara skitspel
Citera
2009-09-21, 20:43
Medlem
Tiwazs avatar
CoD 4 är ett bra tips, vi brukar köra det i LAN efter skolan, alla på macbooks. Man kan inte ha högsta inställningar direkt, men det flyter på bra med lite lägre inställningar och är riktigt kul!
Citera
2009-10-12, 16:35
Medlem
Bombsquads avatar
Cod fungerar utmärkt !
Nån som har en invite till BS ?
Citera
2010-04-28, 16:52
Medlem
morkfromorks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SamBam
Sök på PB efter Mac OS X PopCap Games.
Så fördriver jag tiden när jag har dötid.
Titles include:

Bookworm Deluxe http://popcap.com/games/mac/bookworm

Ahh! Bookworm! har haft den på flera plattformar nu, och senast på ipod touch, rekas varmt.
Citera
2010-11-01, 16:53
Medlem
kaktusagents avatar
Är stolt nybliven ägare till en macbook 2.4 ghz 2gb ram, och har precis börjat bekanta mig med maskinen (fd. pcanvändare). Laddade igår ner half life 2, vilket var en besvikelse då det laggade pung till och med på lägsta inställningarna. Frågan är, flyter spelen bättre om man kör dom i windows via vad det nu heter?

Ska ladda hem ut2004 nu och testa om det funkar. Skit samma att den suger att spela på, det var inte därför jag köpte en mac och i övrigt är jag helnöjd
Citera
2010-11-01, 17:27
Medlem
bobocrulls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaktusagent
Är stolt nybliven ägare till en macbook 2.4 ghz 2gb ram, och har precis börjat bekanta mig med maskinen (fd. pcanvändare). Laddade igår ner half life 2, vilket var en besvikelse då det laggade pung till och med på lägsta inställningarna. Frågan är, flyter spelen bättre om man kör dom i windows via vad det nu heter?

Ska ladda hem ut2004 nu och testa om det funkar. Skit samma att den suger att spela på, det var inte därför jag köpte en mac och i övrigt är jag helnöjd

Sitter själv på en 2010 års MB pro 17" med i7a . Har inga som helst problem att spela Assassins Creed på hyffsad grafik utan lagg !

OnT: Brukar mest spela Age of Empires : Asian Dynasties (komiskt när jag bor i asien) , sen blir det väldigt mkt fallout genom wineskin och assassins creed såklart.

/bobocrull
Citera
2010-11-01, 20:01
Medlem
Skitonds avatar
Jag köpte en adapter för nintendo 64-kontroller till min Macbook Pro Laddade ner Sixtyforce och nu har jag hur många spel som helst att spela och som dessutom fungerar hur bra som helst. Det är hur kul som helst att koppla in 2 kontroller och lira super smash bros eller mario kart mot en polare. Kontrollerna tar inte så stor plats så man kan ju ha med dem nästan vart som helst.

Man kan ju också köra med en snes-/gameboy-/super nintendo-emulator med samma kontroll.

Det är absolut värt det att köpa en adapter eller en logitec-kontroll, man kan ju välja och vraka mellan tusentals högklassiga speltitlar.
Citera
2010-11-01, 21:13
Medlem
kaktusagents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bobocrull
Sitter själv på en 2010 års MB pro 17" med i7a . Har inga som helst problem att spela Assassins Creed på hyffsad grafik utan lagg !

OnT: Brukar mest spela Age of Empires : Asian Dynasties (komiskt när jag bor i asien) , sen blir det väldigt mkt fallout genom wineskin och assassins creed såklart.

/bobocrull

Kan tänka mig det, dock sitter jag ju på en macbook, vilket betyder sämre grafikkort (och sämre processor?).

Anyway, fick igång ut 2004 i alla fall, och det flöt på som en dröm. Blev lite förvånad över att det gick att spela med touchpaden, men det beror väll antagligen på att den är rätt stor .
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in