Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-02-11, 22:34
  #1
Medlem
BobbyChengers avatar
Var kan man köpa bärbara med XP? jag hittar endast vista. på Dell står det dock att man kan välja XP som tillval me njag har försökt rätt länge och jag hittar inte knappen till det. jag har vista på jobbet och det är fanimej ingen höjdare måste jag säga.

lista gärna lite hemsidor som säljer Win XP datorer. alltså INTE vista! bra prestanda ska det vara på datorerna också!
Citera
2008-02-11, 23:16
  #2
Medlem
Homelezzs avatar
Kolla på Zepto.se
Citera
2008-02-11, 23:53
  #3
Medlem
BobbyChengers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Homelezz
Kolla på Zepto.se

been there done that =/.. inget som säljs med XP
Citera
2008-02-12, 00:05
  #4
Medlem
Son of Foxs avatar
Pricerunner listar just nu 437 laptops med Xp Pro. Prisintervall 3600:- - 54276:-. Nån av dessa måste väl duga till dig?? Kolla annars ytterligare ett gäng med Xp Home...

/Son of Fox

Edit: Äh, får inte länkarna att funka. Kolla hos datorbutiken t ex... "https://www.datorbutiken.com/se/default.aspx?Product=AC6592G-602G16NXP"
__________________
Senast redigerad av Son of Fox 2008-02-12 kl. 00:20.
Citera
2008-02-12, 00:14
  #5
Medlem
BobbyChengers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Son of Fox
Pricerunner listar just nu 437 laptops med Xp Pro. Prisintervall 3600:- - 54276:-. Nån av dessa måste väl duga till dig?? Kolla annars ytterligare ett gäng med Xp Home...

/Son of Fox

kollade runt lite. men om man klickar på datorerna på återförsäljarens hemsida så står det att det är vista som ingår. kanske kasst uppdaterat på prizerunner. jag får leta vidare där. tack!
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback