• 1
  • 2
2008-02-11, 15:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spudwish
Lame.

Lame? varför det?
Citera
2008-02-11, 15:23
Medlem
spudwishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nille89
Lame? varför det?

Sök och du skall finna. Tills dess kan ju du och användaren "ABB" bilda klubb - snubbarna som tror att tokdyra Animal Pak tillför nåt som andra multis inte gör.
Citera
2008-02-11, 17:52
Medlem
Citat:
Börja kör Universal Animal Pak, är tabletter innehåller massa vitaminer. grymt bra, Stärker immuneförsvaret och håller dig frisk .. Är 11 tabletter per påse, Jag tar 1 påse om dagen (morgonen).

Varför ska jag börja langa i mig massvis med tabletter?
Citera
2008-02-11, 21:49
Medlem
spudwishs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bjoernee
Varför ska jag börja langa i mig massvis med tabletter?

Därför att han är övertygad att vitaminer i cool förpackning har en annan funktion än vilka andra vitaminer som helst. Animal Pak kanske innehåller några speciella isotoper?
Citera
2008-02-11, 22:11
Bannlyst
Citat:
Därför att han är övertygad att vitaminer i cool förpackning har en annan funktion än vilka andra vitaminer som helst. Animal Pak kanske innehåller några speciella isotoper?

Dom kostar ju 3kr mer i snitt per tab. Placebo?
Citera
2008-02-12, 16:23
Medlem
Bluffos avatar
Tycker nano9x är grymt bra.. Grymt bra tryck som sitter kvar när man kommer hem från gymmet.. Känns som man får massor av syre till musklerna under träning. Stacka ihop med kre alkylin skitbra effekt.. Själv klart slår inget hormoner men detta funkar faktiskt tyckte jag. tog 4 st på morgon o 4 innan träning tillsammans med fierce o krealkylin
Citera
2008-02-12, 18:53
Medlem
Citat:

haha att det gör=P nä men jag har inget att klaga på Animal pak, och tänker fortsätta. ni gör som ni vill och jag som jag vill
Citera
2008-02-12, 18:54
Bannlyst
Citat:
haha att det gör=P nä men jag har inget att klaga på Animal pak, och tänker fortsätta. ni gör som ni vill och jag som jag vill

Om man har pengar att punga ut, så visst. Placebo är alltid placebo.
Citera
2008-02-12, 18:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bluffo
Tycker nano9x är grymt bra.. Grymt bra tryck som sitter kvar när man kommer hem från gymmet.. Känns som man får massor av syre till musklerna under träning. Stacka ihop med kre alkylin skitbra effekt.. Själv klart slår inget hormoner men detta funkar faktiskt tyckte jag. tog 4 st på morgon o 4 innan träning tillsammans med fierce o krealkylin

Så du kör det? verkar inte vara många som gör det. Jag tycker också helt klart att det fungerar, jag kör endast 4 innan träning nu. ibland koffein tablett ca 15min innan träning om jag känner mig slö och vill ha lite extra.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in