2008-02-11, 05:36
Medlem
Kändiskvinnor är ofta ovillga att svara på denna frågan, trotts att i princip alla med normalutseende och över som figurerat i media har blivit runkade till...så jag ställer frågan här istället, hur känns det/hur reagerar ni tjejer om ni får veta att en/flera killar suttit och runkat till en bild/rörlig bild av er? Äcklade? Smickrade? Likgiltiga?
Citera
2008-02-11, 11:03
Medlem
osiriz88s avatar
Eftersom att även kvinnorna här på FB är ovillig att svara på denna fråga så kan ju jag kliva in och svara åt dom!

Dom ska känna sig jävligt uppskattade. Punkt slut!
Citera
2008-02-11, 11:19
Medlem
MajkenMajkens avatar
Jag tror de uteblivna svaren beror på att frågan rent språkligt är lite konstigt formulerad (typ nån som inte är så väl bevandrad i svenska språket) så man måste läsa hela för att fatta.

OnT (för annars får man väl smisk): Jag tror att det sammanfaller om man tycker personen som får för sig att runka med ens bild i huvudet/på datorn/på ett papper är attraktiv eller inte. Det är kanske inte rationellt men jag reagerar så. Är det en slusk så känner man sig mest lite äcklad. Är det en cutie så känner man sig smickrad. Fast det egentligen inte borde vara någon skillnad eftersom man själv inte behöver bidra med så särskilt mycket. Men det är väldigt hypotetiskt det där. Jag råder er killar som gör så (alla?) att inte berätta för runkobjektet. Det blir ju bara konstigt.
Citera
2008-02-11, 12:20
Medlem
Varför ska jag bry mig i ifall du runkar till nån bild av mig som du har sett på internet, t.ex? Det är ju bara en bild, och runk är väl kul om jag har förstått saken rätt. Spruta inte på tangentbordet bara.
Citera
2008-02-11, 13:07
Medlem
DjinQuijotas avatar
Skulle någon ful liten grabb som jag eg. inte tycker om sitta o runka till en bild av mig skulle jag känna mig äcklad.

Skulle någon jag tycker om göra det, skulle jag bara bli glad.
Citera
2008-02-11, 13:18
Medlem
Miko1s avatar
Man blir ju smickrad, av att veta att man ser tillräckligt bra ut för någon att kunna runka till en
Senast redigerad av Miko1 2008-02-11 kl. 13:25.
Citera
2008-02-11, 14:05
Medlem
Jag vet inte om det spelar någon roll, liksom. Jag märker ju inget av det och vad som försiggår i människors huvud kan man aldrig veta...
Citera
2008-02-11, 17:16
Medlem
Snövits avatar
Skulle inte bry mig.
Citera
2008-02-11, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjinQuijota
Skulle någon ful liten grabb som jag eg. inte tycker om sitta o runka till en bild av mig skulle jag känna mig äcklad.

Skulle någon jag tycker om göra det, skulle jag bara bli glad.

Var glad för att någon ens orkar spruta åt dig.
Citera
2008-02-11, 21:52
Medlem
Vanillababes avatar
Har hänt ett par gånger att jag fått veta att killar runkat "till mig" och jag har blivit väldigt smickrad de gångerna. Oavsett killens utseende. Att nån vill runka och tänka på mig ser jag som en stor komplimang.
Citera
2008-02-11, 22:08
Medlem
Mr Coffees avatar
De flesta tjejer som ser åtminstone medelbra ut har nog fått vara runkobjekt åt arbetskamrater/kursare/lärare/busschaufförer etc.

Så är det i min värld i alla fall. Ingen är säkrad mot att hamna i min runkfantasi!
Citera
2008-02-12, 01:30
Medlem
DjinQuijotas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yeahman
Var glad för att någon ens orkar spruta åt dig.

Det är jag. Men inte när det gäller alla.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in