2008-02-10, 06:36
Bannlyst
Tycker ni lorezepam2.5mg Diasepam10mg Bromozepam6mg, nitrazepam10mg eller Triazolam0,5mg slår nån av dom 3 kungarna som e roppar2mg Xanor2mg å Iktorivil2mg?

Ni får järna skriva villken orning

PS: Sobril tycker jag inte ens var värt att nämna
Senast redigerad av Abel 2008-02-10 kl. 06:46.
Citera
2008-02-10, 06:54
Bannlyst
Nämen... Gud vad jag älskar dig Abel! Tack för att du finns, förlåt mig att jag varit dum emot dig tidigare. Du är bara så go....

Men men, jag tycker i alla fall ingenting står sig speciellt bra mot roppar, X2:er eller Xanor.

Xanor är bra gött förresten, roppar också, jag käkar gärna piller, bara kungarna gifvetvis, som roppar då ;=)
Citera
2008-02-10, 08:36
Medlem
kultingens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensamseglaren
Nämen... Gud vad jag älskar dig Abel! Tack för att du finns, förlåt mig att jag varit dum emot dig tidigare. Du är bara så go....

Men men, jag tycker i alla fall ingenting står sig speciellt bra mot roppar, X2:er eller Xanor.

Xanor är bra gött förresten, roppar också, jag käkar gärna piller, bara kungarna gifvetvis, som roppar då ;=)

Vad lycklig du var så här på söndagsmorgonen då
Personligen tycker jag inte att någon av de du nämnde slår "dina toppar", möjligen valium då men halveringstiden gör att dom sjunker på listan...
Citera
2008-02-10, 08:41
Bannlyst
Den här tråden kommer kastas rakt ut i helvetet när en moderator upptäcker den.

Men men, inga andra som vill "diskutera"? Om roppar och sånt då, kanske om en apodorm eller två... man kan blanda med kaffe och bli slöpigg. det är verkligen gott. kan rekommendera det.
Citera
2008-02-10, 10:05
Medlem
Kricas avatar
De enda jag tycker ligger nästan i klass med roppar kryssar å stavar e isåfsall brommat.....
Citera
2008-02-10, 12:26
Medlem
Nemesis1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abel
Tycker ni lorezepam2.5mg Diasepam10mg Bromozepam6mg, nitrazepam10mg eller Triazolam0,5mg slår nån av dom 3 kungarna som e roppar2mg Xanor2mg å Iktorivil2mg?

Sobril tycker jag personligen mer om än Xanor... Väldigt underskattad benso i min mening... Triazolam är riktiga knock-out-piller, hypnotiska och väldigt snabbverkande... Såna som tar benso för att bli "bänga" gillar nog triazolam... Iktotivil är ganska likt diazepam, dvs mjukt och långvarigt... Nitrazepam har jag inte testat och inte bromozepam heller...
Citera
2008-02-10, 18:33
Medlem
Macgarvers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensamseglaren

Hahaha
Citera
2008-02-10, 19:08
Medlem
Jag tycker diazepam är trevligast tillsammans med flunitrazepam
Citera
2008-02-13, 01:16
Medlem
Temesta (Lorazepam) är med och slåss om tungviktstiteln om bästa bensot. Svårast att sluta med också ska sägas Mot ångest.
Citera
2008-02-13, 09:55
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Abel

Triazolam helt klart. Men finns dom ens i 0,5 mg i Sverige är dom starkaste på 0,25 mg. Dom har dock en extremt kort halveringstid på bara någon timme så dom lämpar sig inte så bra till annat än insomning.
Citera
2008-02-13, 10:35
Medlem
lakritspipans avatar
Tycker att Stesolid slår Xanor iaf, mycket behagligare effekt för mig men pallar sällan ta den pga. den sjukt långa halveringstiden. Håller även med nemesis om att Sobril är underskattad och jag föredrar nog också Sobril framför Xanor om vi pratar om hur effekten känns. Xanor slår ju dock på snabbare och kraftigare.

Bromazepam har jag hemma nu faktiskt, aldrig haft dessa tidigare så det blir väl att prova dessa snart. Lorazepam och nitrazepam är helt ok, aldrig provat triazolam. Iktorivil är ju än så länge helt klart min favorit dock.
Citera
2008-05-16, 20:56
Bannlyst
[quote=Himmler!]Triazolam helt klart. Men finns dom ens i 0,5 mg i Sverige är dom starkaste på 0,25 mg. Dom har dock en extremt kort halveringstid på bara någon timme så dom lämpar sig inte så bra till annat än insomning.[/QUO

Tog 2 Halcion inför en flygresa för en massa herrans år sedan. Starka som fan var dom. Men ja slapp o vara nojjig för flygresan.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in