• 1
  • 2
2008-02-10, 18:07
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tjaboooo
Märkte ingen skillnad när jag gick från okrompimerad c: till komprimerad c: däremot fick jag loss över 3gb utrymme, då satt jag med en amd t-bred 2400+ och en 30gb deathstar.

Nu kör jag helpackat med en e4300 och den orkar med utan några problem, får loss nästan 20gb utrymme på dom filer jag har idag.,
Jag packar en hel del i Windows- och programkatalogerna, men Prefetch, WinSxS och några till låter jag vara eftersom tanken med främst prefetch ju är att chacha upp så det går så snabbt som möjligt. Men precis som du så har jag frigjort några gig.
Citera
2008-02-10, 18:09
Medlem
ÅnkelGunnars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av merlin2
fattar fortfarande inte att folk komprimerar sina hårddiskar när det finns 250 gb för ca 1 tusing. säg till flickvännen att ta bort komrimeringen då det slöar även ner datorn.
Det handlar i mitt fall om att slippa installera om. Det sitter redan fyra diskar i datorn, så ska jag utöka Windowspartitionen mer så måste hela den disken slängas. Komprimering gör att jag slipper installera om allt från grunden på något år hade jag tänkt.
Citera
2008-02-10, 19:29
Medlem
tjaboooos avatar
Packar just nu upp en dvd-film från en hårddisk till en annan hårddisk vilket ger maximal hastighet och system ligger på 4-11% i enhetshanteraren.
Så stor prestandaförsämring får jag vid 1.6ghz på en e4300
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in