Bygg ett bubbelbad istället! Montera på en trädgårdsslang i lämplig längd och borra lite hål på olika ställen, plugga andra änden och pula ner skiten i badkaret.
Sen laddar du hem "Rosa helikopter" av Peaches (tydligen krävs även totalt överdimensionerad hjälm också). Montera en fet stereo i hytten och lär dig texten utantill.
Glid sedan runt på/över (beroende på hur bra du lyckas) staden och poppa loss. Brudar kommer att jaga dig, män kommer av avundas dig och lyckas du få skiten att faktiskt lyfta så slipper du krossa sniglar i din framfart.
Är det där den "riktiga" videon, eller någon som några småtjejer tryckt ihop med sin pappa. Så fruktansvärt kul det ser ut när de kommer springande med hjälmarna på, hjälmar som är tre gånger så stora som deras huvuden...
Minns när jag som barn kollade på HAJK. Byggde Bengt en kanon av en dammsugare som sköt pingisbollar. Var bara och såga upp ett hål i röret och sätta fast ett rör i den som var i passande storlek. I det röret fyllde man på med pingisbollar som ett magasin. Sen var det bara och köra utblås på den och peppra på.
Jag har insett att alla dammsugare jag mött i mitt liv ger exakt samma lukt ifrån sig. Vad är det som luktar? Är det något material i filtret som finns i samtliga dammsugare eller luktar allas damm likadant? Är det alltså dammet som luktar?
Jag tänker inte bemöda mig om att försöka beskriva lukten, jag tror att de flesta vet vilken jag menar - har du en gång känt en dammsugarlukt så förföljer den dig hela livet, det är ett som är säkert.
Detta är ett vardagsbekymmer då lukten smittar av sig på mina mjukisbyxor varje gång jag dammsuger.
För att inte skapa någon hetsjakt vill jag påpeka att min dammsugare är inte äckligare än någon annans dammsugare så kom inte och säg att jag inte sköter hygienen på den. Jag vet dammsugare som luktar vedervärdigt!
Hur luktar eran dammsugare och om ni har någon metod för att bli av med den eventuella lukten, är ni villiga att dela med er av den kunskapen isåfall? Fungerar doftkulor eller luktar de lika WT som doftgranar?
Jag har insett att alla dammsugare jag mött i mitt liv ger exakt samma lukt ifrån sig. Vad är det som luktar? Är det något material i filtret som finns i samtliga dammsugare eller luktar allas damm likadant? Är det alltså dammet som luktar?
Jag tänker inte bemöda mig om att försöka beskriva lukten, jag tror att de flesta vet vilken jag menar - har du en gång känt en dammsugarlukt så förföljer den dig hela livet, det är ett som är säkert.
Detta är ett vardagsbekymmer då lukten smittar av sig på mina mjukisbyxor varje gång jag dammsuger.
För att inte skapa någon hetsjakt vill jag påpeka att min dammsugare är inte äckligare än någon annans dammsugare så kom inte och säg att jag inte sköter hygienen på den. Jag vet dammsugare som luktar vedervärdigt!
Hur luktar eran dammsugare och om ni har någon metod för att bli av med den eventuella lukten, är ni villiga att dela med er av den kunskapen isåfall? Fungerar doftkulor eller luktar de lika WT som doftgranar?
Tack på förhand.
Äckligt luktar det. Dock hade jag en gång en dammsugare som gav sig ifrån en mycket härlig doft... Citron liknande..
Det finns speciella luktkulor som man suger upp med dammsugaren för att hindra den (eller snarare överrösta med annan doft) från att lukta "torrt äckligt damm". Finns hos alla vitvaruhandlare som små kulörta kulor i små plaströr (som provrör ungefär). Rekommenderas.