2009-01-05, 20:57
Medlem
vaselines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brunstig
Mmm, tycker med det låter skumt. Jag kanske är extremt kass på att städa men byter nog bara var tredje månad.
Nästa gång kanske jag hittar en inlåst skolklass i ett dolt källarförråd, verkar lite sjukt i alla fall.
Det måste väl bli lika mycket i påsen oavsett hur ofta man städar, förutsatt att man dammsuger alls?

Själv öppnade jag påsen senast när jag råkade få med en tangent från tangentbordet, men jag skulle nog inte öppna för mindre än en 10-krona annars.
Citera
2009-01-05, 21:01
Medlem
brunstigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av vaseline
Det måste väl bli lika mycket i påsen oavsett hur ofta man städar, förutsatt att man dammsuger alls?

Själv öppnade jag påsen senast när jag råkade få med en tangent från tangentbordet, men jag skulle nog inte öppna för mindre än en 10-krona annars.

Det är så sant!!
Jag har av denna tråd fått lära mig att jag inte är konstig som inte rensar dammsugarpåsarna innan dem slängs.
Citera
2009-01-05, 21:35
Medlem
Rembrandths avatar
Har hört talas om nåt liknande nån gång... Minns ej var.

Vad man kan hitta? Småpengar, kvitton, sedlar och kanske eventuellt lite damm
Citera
2009-01-05, 21:43
Medlem
vaselines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av brunstig
Det är så sant!!
Jag har av denna tråd fått lära mig att jag inte är konstig som inte rensar dammsugarpåsarna innan dem slängs.
Och jag har lärt mig att det återigen, mot all förmodan, än en gång finns ett ämne som inte har behandlats på FB tidigare. Jag är glad idag igen!
Citera
2009-01-06, 01:26
Medlem
Shoffens avatar
Har hänt att jag återanvände en påse en gång. Men det bara för att jag tömte sista biten av slangen på ostbågar som fastnade vid ett hål de inte kom förbi...

Men att spara dom och titta i dom så det inte är mer än damm har jag aldrig hört talas om förut.
Citera
2009-01-06, 02:44
Medlem
Orka... Enda gången man gräver i påsarna är ju när man råkat suga upp något dyrt eller dylikt. Vilket inte är ofta. Sög upp en femma för nån dag sen men inte fan tänker jag gräva där för en jävla femma
Citera
2009-01-06, 22:09
Medlem
Eftersom jag har en son på 1år som grisar ner så jävla mkt att jag måste dammsuga upp mat varje dag, som sedan möglar och har sig i påsen, så skulle det ALDRIG falla mig in att ens nudda dammsugarpåsen utan handske .

Byter relativt ofta, men det känns ändå som om det finns en massa levande saker där i, saker som jag aldrig någonsin skulle vilja se!
Citera
2009-01-07, 00:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Savills
Eftersom jag har en son på 1år som grisar ner så jävla mkt att jag måste dammsuga upp mat varje dag, som sedan möglar och har sig i påsen, så skulle det ALDRIG falla mig in att ens nudda dammsugarpåsen utan handske .

Mat luktar så förjävligt när man dammsuger upp det. Fast att suga upp en spya som någon full kompis har lagt är fan värre.
Citera
2009-01-07, 02:05
Medlem
KraftSheriffens avatar
Gör det bara om jag hör eller ser att något som inte skall in där sugs upp.
Citera
2009-01-07, 14:31
Bannlyst
Detta är onormalt och tyder på en slags psykisk sjukdom, vet inte vilken dock, men det ger starka psyko-vibbar.

Håll dig undan denne Manson/Leatherface-familj föreslår jag.
Citera
2009-01-07, 18:38
Medlem
brunstigs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StateCollapse
Detta är onormalt och tyder på en slags psykisk sjukdom, vet inte vilken dock, men det ger starka psyko-vibbar.

Håll dig undan denne Manson/Leatherface-familj föreslår jag.

Mmm, känns nog säkrast. Kanske kan fråga i psykologidelen om det är något allvarligt.Jag har alltid sett dem som riktiga helylle svenssons men i de lugnaste vatten.....
Citera
2009-01-08, 00:50
Medlem
sourds avatar
Jag har aldrig hört om något liknande. Bor din släkting i ett enormt stort hus? Jag har aldrig hört om någon som fyller ett 10-tal damsugarpåsar på en månad. Eller de kanske bara är jävligt skitiga av sig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in