2020-09-05, 23:39
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TwoThousand
Du får tro på vad du vill, så länge du är medveten om att du inte är godkänt för relation med Gud.

Du är på väg till helvetet så det är inget som någon på detta forum kan hjälpa dig med..

Kan introducera dig till djävulen istället för att i slutet blir du skickad till helvetet ändåså.

Hahaha wow bara WOW om du tror på det där. Kan tala om för dig att när vi dör så är det slut finns ingen himmel eller helvete, du begravs underjord och ruttnar bort. Det är svart, finito. Så ta vara på tiden du har kvar och vakna upp och börja leva på riktigt.
2020-09-05, 23:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kontemplikt
Nej, det är inte möjligt på flera plan, men bla. eftersom växter kräver solljus. Skapelseordningen går inte ihop, ens med bästa vilja.

Så "varde ljus" var inte tillräckligt för växter? Hur vet du det?
2020-09-05, 23:46
Avstängd
TwoThousands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy
Hahaha wow bara WOW om du tror på det där. Kan tala om för dig att när vi dör så är det slut finns ingen himmel eller helvete, du begravs underjord och ruttnar bort. Det är svart, finito. Så ta vara på tiden du har kvar och vakna upp och börja leva på riktigt.

Du är inte värdig att vara en religiös i kontakt med Gud, så kan hålla med dig..

När du blivit dömd är det döden som gäller för dig, det är ditt öde att gå förlorad i havet av eld.

Så dansa istället med djävulen tills solen går upp, han ger sina anhängare övernaturliga förmågor.
2020-09-05, 23:46
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Du är inte värdig att vara en religiös i kontakt med Gud, så kan hålla med dig..

När du blivit dömd är det döden som gäller för dig, det är ditt öde att gå förlorad i havet av eld.

Så dansa istället med djävulen tills solen går upp, han ger sina anhängare övernaturliga förmågor.

Haha du låter psykiskt sjuk
2020-09-05, 23:49
Avstängd
TwoThousands avatar
Citat:
Haha du låter psykiskt sjuk

Större än ditt begränsade ateism sinne att kunna begripa för stunden..

Men det är inte ditt fel utan det var samhället du växte upp i som förstörde dig.

Är du säker på att du inte vill spela shack med djävulen? Kan vara en trevlig typ.
2020-09-05, 23:51
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Större än ditt begränsade ateism sinne att kunna begripa för stunden..

Men det är inte ditt fel utan det var samhället du växte upp i som förstörde dig.

Är du säker på att du inte vill spela shack med djävulen? Kan vara en trevlig typ.

Nej nu ska jag ta min kvast och flyga till blåkulla och spela Uno med Jesus. Godnatt
2020-09-05, 23:53
Avstängd
TwoThousands avatar
Citat:
Nej nu ska jag ta min kvast och flyga till blåkulla och spela Uno med Jesus. Godnatt

Inget heligt vill ha och göra med en ateist, det ligger något vidrigt i att förneka sina föräldrar.

När du dör i olyckan ska hånskratta åt dig när plågar din själ för att du inte trodde på verkligheten.
2020-09-05, 23:54
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Inget heligt vill ha och göra med en ateist, det ligger något vidrigt i att förneka sina föräldrar.

När du dör i olyckan ska hånskratta åt dig när plågar din själ för att du inte trodde på verkligheten.

Jesus hälsar att du ska sluta tro på skitsnack
2020-09-05, 23:56
Avstängd
TwoThousands avatar
Citat:
Jesus hälsar att du ska sluta tro på skitsnack

Djävulen hälsar att du var högst välkommen, du känner igen honom på sättet hans demoner drar dig ner i avgrunden där det känns som ett bottenlöst fall.
2020-09-05, 23:57
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Djävulen hälsar att du var högst välkommen, du känner igen honom på sättet hans demoner drar dig ner i avgrunden där det känns som ett bottenlöst fall.

Allrighty then 😂
2020-09-05, 23:59
Avstängd
TwoThousands avatar
Citat:
Allrighty then 😂

Din själ tillhör mig, ge mig vad som är mitt.

Djävulen ska göra om dig till en demon så ska du få besvära människor på jorden medans samhället förnekar att det är möjligt och att du ens existerar för att dom är så indoktrinerade.
2020-09-05, 23:59
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Din själ tillhör mig, ge mig vad som är mitt.

Djävulen ska göra om dig till en demon så ska du få besvära människor på jorden medans samhället förnekar att det är möjligt och att du ens existerar för att dom är så indoktrinerade.

Hahaha haha

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in