2012-10-24, 13:58
Medlem
juppys avatar
r det ngon som minns vad "skrck"-spelet hette? Man gick runt i ett hus och letade efter saker och skulle skjuta spken, mumier och zombies.
Citera
2012-11-25, 16:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av juppy
r det ngon som minns vad "skrck"-spelet hette? Man gick runt i ett hus och letade efter saker och skulle skjuta spken, mumier och zombies.
Nightmare 3D.
Citera
2013-04-19, 15:50
Medlem
Moderkaka-s avatar
Sorry fr bumpen.
Kan ngon som har denna cd sicka ett PM om alla spel. Letat hela natten efter ett spel i den cd'n (tror jag) och fr inte hem den p TPB och hittar inte cd'n hr hemma. Skulle vara tacksamt
Citera
2013-04-19, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Moderkaka-
Sorry fr bumpen.
Kan ngon som har denna cd sicka ett PM om alla spel. Letat hela natten efter ett spel i den cd'n (tror jag) och fr inte hem den p TPB och hittar inte cd'n hr hemma. Skulle vara tacksamt :)

Blir vldigt nyfiken p denna skriva! Vad har en att erbjuda egentligen?! Vad finns det fr spel p den etc?! Blir riktigt nyfiken! r det ngon som vet vad skivan heter s att man kan googla p den?! Vilket r r skivan frn?!
Citera
2013-04-19, 19:42
Medlem
Moderkaka-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StrenghtCoach
Blir vldigt nyfiken p denna skriva! Vad har en att erbjuda egentligen?! Vad finns det fr spel p den etc?! Blir riktigt nyfiken! r det ngon som vet vad skivan heter s att man kan googla p den?! Vilket r r skivan frn?!

Skivan heter "117 av vrlden bsta spel" som kom med som en extra "pryl" nr man kpte en tidning vid namnet "Kompakt-PC" typ. Var runt 6-7r nr jag spelade domhr spelen men tror den kom ut runt 95-96.

http://www.youtube.com/watch?v=nS3CivmJtUA

har du en film p nr en kille startar upp med olika kategorier.
Citera
2013-09-28, 17:40
Medlem
Sweederlanders avatar
Urskta bumpen men r det ngon som har denna p .iso som dom vill torrenta? Torrenten p PB har helt slut p seeders.
Citera
2013-09-28, 17:49
Medlem
Torps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sweederlander
Urskta bumpen men r det ngon som har denna p .iso som dom vill torrenta? Torrenten p PB har helt slut p seeders.

Jag har orginalskivan hemma hos pronen, har dessvrre inga planer p att ka till dem p ett tag. Skriver upp det iaf infr en eventuell hemresa. Den skivan r nog en av de som snurrat flest varv i min cd-drive genom ren
Citera
2013-09-28, 17:55
Medlem
Torps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av juppy

Citat:
Ursprungligen postat av Construct
Nightmare 3D.

Nitemare 3D till och med lskade det spelet!
Citera
2013-09-28, 19:44
Medlem
Sweederlanders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torp
Den skivan r nog en av de som snurrat flest varv i min cd-drive genom ren

Samma hr s nostalgi-vrdet r extremt
Citera
2013-11-02, 15:12
Medlem
NuffeVonVettets avatar
galet, lnge sen jag fick ka p en sn hr nostalgitrip, framfrallt nr ja kollade p youtube klippet nr han startade skivan
Citera
2014-08-11, 12:52
Medlem
Sjukaste!! Hll p att flyttstda och hittade en gammal brnd skiva som kndes jvligt bekant. 117 olika spel stod det p och satan vad glad man blev. Dessvrre funkade inte skivan men lnken till TPB gr Microman var favoriten samt ett spel dr man blev jagad av en hamster Ngon som minns vad det heter?

Var det demos eller hela spel p skivan?
Citera
2014-10-04, 13:01
Medlem
hansolo86s avatar
Nostalgiiiiin! <3

Finns ju massa sna hr guldspel eller skivor som man helt glmt bort. Daisy's Garden sger jag bara, GOTY? :P
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in