Citat:
Ursprungligen postat av ARTI
Nope då jag inte följer svensk skräp mode, och om du inte vet så har den nyförlivade nörd looken fått sin inspi härifrån.. Tror även att det Ts nämner som nördlook nog mer är några vilsna reklamare som lekt runt på söder .. front bågar , för tajta jeans, knep skjorta och nån ful synt lugg :/
Då större delen av världen följer mode borde det kanske antyda på att det är dig det är fel på, hur man nu kan bedömma huruvida någon är fel elr rätt ?
Vidare att du yrkar på att de som följer modet skulle vara ointelligenta verkar ju än mer felaktigt då de flesta som är väldigt trend medvetna oftast har en lite större plånbok, följaktligen borde de har bättre betalda jobb. Vilket då påvisar att de ofta dock inte alltid besitter en högre intelligens....
Sen finns det ju alltid alla gold digger fittor som får cash av sina sugar daddys att köpa kläder för, men största delen konsumenter av dyrare mode är affärs kvinnor med god inkomst samt god utbildning...
Ja givetvis...
Förlåt att jag inte dyrkade dig från första början
Du kan ju leva i din illusion om saker å ting medans riktiga män fortfarande fäller träd och gräver diken för din komfort (utan att klä sig i i trikåer)
Jag har dessutom aldrig konkret sagt att dessa modedyrkare skulle vara direkt ointelligenta. Det ter sig bara förbaskat naivt och fåfängt att bry sig om utseende när världen har bra större problem än vad som skulle vara inne eller inte.
Dessutom har plånboken oftast lite att göra med hur pass svag man är för grupptryck. Men men, kul att du kan leva på det du valt att ägna ditt liv åt. Det gläder mig att vi i Sverige har den möjligheten att blåsa andra människor på deras tillgångar för att dom är alldeles för osäkra.
I-lands dilemma?