Citat:
Ursprungligen postat av HC47
Vi vet att du tror att MacBook är perfekt och skapad av Gud. Tydligen tror du väl även att deras supportrar är änglar... Men som du ser så finns det flera personer som haft problem med sina MacBooks, så sluta vara så sjukt fanatisk och försvara Mac även när det onekligen finns fel på deras datorer!
Sluta få det att låta som om TS's Mac är den första i världen att vara defekt. Kan du inte tillföra något i diskussionen och hjälpa TS så ge fan i att delta!
Vi vet att du tror att du är perfekt och skapad av Gud. Tydligen tror du väl också att du kan allt om allt. Men som du ser har jag inte påstått att det inte är något fel på hans Mac, bara att någon som refererar kundtjänsttjejer som "horor" kanske har grva attitydproblem. Så sluta vara så sjukt fanatisk och hacka på Mac och dess användare när det onekligen finns en stor majoritet användare som är mycket nöjda med sina datorer.
Sluta få det att låta som att jag försvarar Mac bara för att jag anser snubben ha attitydproblem. Kan du inte tillföra något i diskussionen så föreslår jag att du kniper igen, eftersom du inte tillför den här delen av forumet något mer än en massa tröttande anti-Mac trams. Du ha ett brinnande behov av att racka på Apples produkter, vilket är mycket tröttande att läsa, särskilt i en sektion ämnad för just Mac.
Varför hänger du inte i PC-delen istället?