Citat:
Ursprungligen postat av ThePast
Jo, det känns lite som skräckscenario över det hela. Nybörjaren som snittar lite fel och blodet sprutar. Jag som är så rädd ändå haha.
Vill absolut inte vara något jävla försöktsobjekt när jag opereras! Kan man kräva en annan "skärare"?

Ja du kan gå till privatklinik, jag gjorde det.
Kan beskriva mitt första besök för dig, det var i Lund, det var en läkare som var ungefär lika gammal som mig som undersökte mig, han var 25 år ungefär och kunde inte svenska så bra, han hade grekiskt ursprung eller något, det första han gjorde va och börja lysa på min pung med ficklampa, det är ok för att försöka hitta cancer, men han tappade ficklampan, sen tog han en annan och tappade den, sen började han snacka om att han skulle operera mig, så blev jag skakig, jag besökte en privatklinik som heter Carema och opererade mig där, det gick hur bra som... fick en läkare som va erfaren och det kändes tryggare inför operationen jag va inte så nervös, självklart va det mkt blod och det gjorde ont första veckan, men det känns skönt att bli av med tennisbollen jag gick runt med i pungen