Citat:
Ursprungligen postat av The_crippler
alltså det här måste jo gälla handel mellan person mot person?! alltså fysisk möte. jag har iofs tur och bor i spanien där man är lite mer liberal, sen får jag mina grejor i stealth form ( går inte in på det i fall nån annan får det i samma form).
Hur menar du med det?... Tror Guardia Civil tar i med hårdhandskarna om de får reda på att en blek gringo sitter och beställer in olagliga prepparat i deras land...
Hur svårt kan de vara att sätta dit vissa kranar... Polisen kan enkelt beställa från vilken kran som helst, det svåra är att veta vilken ort de befinner sig på..
Om man inte är helt efterbliven kan man enkelt beställa från vem som helst på nätet. Och nej... de letar inet inte efter små beställare som beställer till sig själv. kanske om de misstänker att beställaren säljer vidare till det lokala gymet..
Hoppas alla på BodyRedaktionen och alla dubbelmoral horor som visar sina nyllen i Body åker dit... I framtiden kommer det bli hårdare kontroller på fitness evenemang här i sverige... stickprov, kontroller på gym, razzior på hotellrum, tester av publik mm mm... Om man har tur kanske sporten dör ut och vanligt, hederligt tränande folk lyfts fram i ljuset.