Flashback bygger pepparkakshus!
2008-02-16, 13:27
Medlem
Tragedy Khadafis avatar
när ingen är inne i apoteket fråga efter green rohynpnol, dom hade det där jag var i thailand iaf! ganska dyra men potenta
Citera
2008-02-17, 13:40
Medlem
calihs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tragedy Khadafi
när ingen är inne i apoteket fråga efter green rohynpnol, dom hade det där jag var i thailand iaf! ganska dyra men potenta

Nar var det, och vart i thailand var det?
Citera
2008-02-17, 14:48
Medlem
Tragedy Khadafis avatar
fråga efter rohypnol men ingne får vara i apoteket då du ska va enda kunden dom e ganska dyra fick betala 80baht styck när jag var på koh phangan... i kartor oxå man blev riktigt blå i käften av dom att tillägga mohaha.
Citera
2008-02-17, 14:53
Medlem
Himmler!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Smoeggarn
Får man ha med sig Tramadol/Valium/Xanor hem från Thailand utan att tullen snor det? Tänkte inte enorma mängder då, utan kanske 1-2 av varje.

Inte om du inte har fått dom på recept. Valium och xanor räknas som narkotikasmuggling om du inte kan uppvisa ett recept på dom.
Citera
2008-02-17, 14:59
Medlem
Tragedy Khadafis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av calih
Nar var det, och vart i thailand var det?

på ön, koh phangan, nyss.. var där i december till januari
Citera
2008-02-21, 01:53
Medlem
NitrousAcids avatar
Haha, thailand goda minnen, drar strax ner!

Jag har sprungit på apoteken där nere rätt mycket och det som jag hittat är Tramadol, Valium och xanor.

Najs ifall subutex finns i apoteken, ska fan kolla när jag kommer ner.

Sist jag var nere köpte jag 50g tramadol, 500 xanor och 180 valium i hopp om att få med det hem hela kalset gick på runt 3500kr har jag för mig, dock försvann det påvägen, orkar inte dra hela storyn iaf, men låt mig säga att jag förstörde hela familjens semester och blev mordohotad av min egen far...

Haha...
Citera
2008-02-21, 11:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Smoeggarn
Får man ha med sig Tramadol/Valium/Xanor hem från Thailand utan att tullen snor det? Tänkte inte enorma mängder då, utan kanske 1-2 av varje.

ja det är lugnt, jag hade i väskan ett par kartor plus ett 20 tal valium i fickan, det var inga problem, men varför ta med sig så? jag köpte en billig plånbok, en billig träask och nån mer skitsak, fyllde upp till max, gå till posten skicka till olika adresser, jag har fått hem 2 av 3 paket redan efter 5 dar. varför riskera nått. ja ja, annars är det väl mest xanax och valium som säljs, men kolla vad dom kostar! aldrig mer än 10 bath för vallar och 20 för xanor. vissa tar det dubbla. jag gick till läkare för att få stilnoct också, inga prob sa han, problemet var bara att det var typ 4 ggr dyrare än hemma, import
lycka till
Citera
2008-03-14, 02:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NitrousAcid
Haha, thailand goda minnen, drar strax ner!

Jag har sprungit på apoteken där nere rätt mycket och det som jag hittat är Tramadol, Valium och xanor.

Najs ifall subutex finns i apoteken, ska fan kolla när jag kommer ner.

Sist jag var nere köpte jag 50g tramadol, 500 xanor och 180 valium i hopp om att få med det hem hela kalset gick på runt 3500kr har jag för mig, dock försvann det påvägen, orkar inte dra hela storyn iaf, men låt mig säga att jag förstörde hela familjens semester och blev mordohotad av min egen far...

Haha...

Låter som att du har en tripprapport att skriva ;D
Citera
2008-05-09, 20:01
Medlem
oscar1616s avatar
Vad får man betala för en karta tramadol? och vad ska man fråga efter? Någon som vet om apoteken i Bangkok är villiga att sälja kodein-preparat eller något annat trevligt
Citera
2008-05-09, 21:12
Medlem
Happy_tripps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oscar1616
Vad får man betala för en karta tramadol? och vad ska man fråga efter? Någon som vet om apoteken i Bangkok är villiga att sälja kodein-preparat eller något annat trevligt

Tjena min styvmorsa kom precis hem ifrån thailand å hon hadde köpt me nån host medecin som inehåller DXM ganska stor mängd me
ja ska ta reda på va dom heter... ja har tryckt i mej två stycken nu å mår skit härligt
Citera
2008-05-10, 10:07
Medlem
Ung Hårdrockares avatar
Inga problem för mig att köpa tramadol, hostmedicin (innehållandes morfin) och valium. Var ca 6 månader sen jag var där. Lycka till och tänk på att det finns gott om apotek!
Citera
2008-05-10, 10:43
Medlem
sthlmnights avatar
Berätta fler smaskiga historier nu

Någon som besökt en läkare i Thailand? Är det bara att hålla i en sedelbunt så fattar h*n?
"Yeeees what do you want today Mr Sweden?"
Senast redigerad av sthlmnight 2008-05-10 kl. 10:46.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in