2008-02-06, 22:21
Medlem
Mattsson69s avatar
hej

Jag hade tänkt börja min deff i 1 april framtill början av juni som jag brukar göra varje sommar ..

mitt problem ligger nog snarare i min aptit ... jag är 20 år gammal , 176 lång , lite större , dvs mer muskler än vanligt men också lite fett .. väger runt 73.

har tränat i ungefär hela mitt liv .. kan utan problem träna 2 gånger om dagen köra min diet .. men är aaaalltid irriterande hungrig under den perioden ..

Det jag behöver är hungerdämpande preparat , ej efedrin eller andra värre biverkningpreparat .. min motivation är det inget fel på .. bara hungern som gör deffen till ett rent helvete ..

Tacksam för svar , har googlat runt men hittade inget rimligt för min vikt
Citera
2008-02-06, 22:22
Medlem
calibrishs avatar
efedrin
Citera
2008-02-06, 22:34
Medlem
mirkus avatar
Att vara hungrig är en del av deffen, finns inga bra lagliga preparat. Fast du kan ju iof testa att börja snusa eller röka då nikotin ska vara hungersdämpande
Citera
2008-02-06, 22:40
Medlem
drgreens avatar
eller så är du lite olaglig och poppar effar
Citera
2008-02-06, 22:42
Medlem
Mattsson69s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drgreen
eller så är du lite olaglig och poppar effar

Tro mig .. jag har varit inne på dom ../clen men får sån j-vla ångest och nästan deprimerande sömnsvårigheter av dem .. ok .. ngt utan för mycket bieffekter ?
Citera
2008-02-06, 22:46
Medlem
Börja ta subutex?

Är dock olagligt, men du kan säkert vara utan mat i kanske 1 dygn innan du börjar känna dig hungrig.
Citera
2008-02-06, 22:50
Medlem
drgreens avatar
Tror han hellre börjar med effar igen än börja subba =P
Men du får väl helt enkelt skära ner på portionerna, käka många lätta mellanmål och röra dej mycket, både i träningen och i vardagen annars.
Finns igentligen ingen mirakelmedicin för att bli smal. Utom effar tjack och lite tärda opiater/opioder
Citera
2008-02-06, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mirku
Att vara hungrig är en del av deffen, finns inga bra lagliga preparat. Fast du kan ju iof testa att börja snusa eller röka då nikotin ska vara hungersdämpande

Precis, en deff sitter ganska mycket i huvudet skulle jag säga...
Citera
2008-02-06, 23:43
Medlem
Aaaah

e c a
Citera
2008-02-06, 23:51
Medlem
LD50s avatar
Du skall vara hungrig när du deffar. Använd hungern som motivation, är du hungrig så gör du rätt...
Citera
2008-02-07, 00:58
Medlem
Dymatize dyma burn, kanske?
Citera
2008-02-07, 01:00
Medlem
Malchicks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LD50
Använd hungern som motivation, är du hungrig så gör du rätt...

Fan, har inte tänkt på det på det viset förut. Så enkelt. Den här tankegången ska utnyttjas senare under våren.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in