2008-04-24, 21:49
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trumpeter
Riktigt roligt att se dem på TV. Skulle inte heller klagat om det blivit oavgjort. Tyvärr har ÅFF under tidigare säsonger varit väldigt ojämna. Har mycket svårt att tro att de kan steget upp men det vore kul om de kunde slåss i toppen ett bra tag.

ja, man blir allt lite sentimental när man ser dom på TV och min gamla skola i bakgrunden. Jag växte ju praktiskt taget upp på kopparvallen. Hade gymnastik där också. Aaaaa minnen

nej, ÅFF kommer inte att gå upp. Topp 6 är bra. Jag tror att truppen är för tunn. Blir nog mycket Göteborg i toppen till slut.
Citera
2008-04-28, 14:27
Bannlyst
Jag var på plats på Strandvallen när Mjällby mötte J-Södra. Stor Mjällby dominans i första halvleken och det gav utdelning Ekenberg lobbade snyggt in 1-0. Andra halvleken var jämnare och i slutsekunderna hade gästerna en bra chans till kvittering men missade målet. Matchen slutade 1-0 och tre viktiga poäng till Mjällby. Lite över 2000 var och såg matchen en liten besvikelse för mig jag hade förväntat mig ett-tusen mer minst.
Citera
2008-04-30, 21:01
Bannlyst
Nån som kan dra lite kort vad det finns för spelare som är intressanta för Allsvenska lag?
Citera
2008-05-01, 12:53
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lemasive
Nån som kan dra lite kort vad det finns för spelare som är intressanta för Allsvenska lag?

Kristian Bergström går in i dom flesta allsvenska lag. Oscar Möller i ÅFF är också en kille som jag tror att ÅFF har svårt att behålla nästa säsong.
Citera
2008-05-03, 14:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
Kristian Bergström går in i dom flesta allsvenska lag. Oscar Möller i ÅFF är också en kille som jag tror att ÅFF har svårt att behålla nästa säsong.

Oscar Möller va en fullständig katastrof när han va på Skarsjövallen förra året. Snabb, men fullständigt befriad ifrån boll och spelsinne! Ändå lyckades han snubbla in ett mål (Bokstavligt talat). Men det ska ju sägas att jag bara sett han ett par matcher, och han har säkert utvecklats, men herregud som det såg ut på Skarsjövallen för ett år sen !!
Citera
2008-05-04, 18:18
Medlem
Trumpeters avatar
Fjärde raka för Åtvid. Fortsatt serieledning.
Citera
2008-05-04, 19:32
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:

Vi tackar för det och drar till Degerfors nästa match.
Citera
2008-05-06, 01:00
Bannlyst
Citat:

Ett par timmar sen vann Mjällby mot Bunkeflo med 6-1 på bortaplan. Ekenberg satte fyra st. Ett styrkebesked mot övriga toppkonkurrenter.
Citera
2008-05-06, 23:11
Medlem
Citat:
Bergström, nja? En bra vänsterfot, minst sagt..men känns väl knappast som han skulle ta plats "i dom flesta" lagen? Inte en chans.
Citera
2008-05-08, 00:48
Medlem
rogga9s avatar
Som Sirius-supporter känns det ju förjävligt en sådan här dag. Torsk med 4-0 mot Landskrona igår och vi hade knappt en målchans. Nattsvart tillställing faktiskt.
Citera
2008-05-08, 21:15
Medlem
Citat:
Vi tackar för det och drar till Degerfors nästa match.
Da har ni fem raka snart da!
Citera
2008-05-08, 21:45
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Martinao
Da har ni fem raka snart da!

Ingenting jag tar för givet. Hoppas inte spelarna tror det också.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in