2008-08-25, 21:19
Medlem
Trumpeters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hazard simpson
Vinst 3-1 idag för ÅFF. Många matcher nu utan förlust.

Japp. Å Åtivid återigen upp på kvalplats. Bara en poäng från en andraplats och direktplats till allsvenskan.
Citera
2008-08-27, 22:33
Medlem
Afonsos avatar
Nu börjar det se bra ut. 5 poängs marginal till Asymmetriska och hela 11p ner till Häcken
Citera
2008-08-27, 23:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Afonso
Nu börjar det se bra ut. 5 poängs marginal till Asymmetriska och hela 11p ner till Häcken
Jo, helt underbart. Svårt att se något som kan stoppa oss nu!
Citera
2008-08-28, 10:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arbee

Hm... vår höstsvacka har ju inträtt förr... men jag håller med, nog ser det bra ut! Seger även mot Falkenberg och jag på allvar tror att vi kan få uppleva en härlig säsong 2009!
Citera
2008-08-28, 16:15
Medlem
Afonsos avatar
Citat:

Fast tyvärr fortsätter Öis rada upp spel- och resultatmässigt svaga andra halvlekar.
Citera
2008-08-28, 17:31
Medlem
feldgraus avatar
Så länge inte Assyriska och Häcken går upp är jag nöjd...

Öis saknar man nästan lite nu. Sen får gärna Falkenberg ta en plats, det kan vara en trevlig bortaresa om den hamnar under sommaren.

/feldgrau
Citera
2008-08-28, 20:06
Medlem
Afonsos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av feldgrau
Så länge inte Assyriska och Häcken går upp är jag nöjd...

Då är vi överens..

Citat:
Ursprungligen postat av feldgrau
Öis saknar man nästan lite nu. Sen får gärna Falkenberg ta en plats, det kan vara en trevlig bortaresa om den hamnar under sommaren.

/feldgrau

Tsss, trevlig bortaresa.. Säg som det är. 3p mot ett bonkegäng
Citera
2008-08-28, 20:08
Medlem
feldgraus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Afonso
Tsss, trevlig bortaresa.. Säg som det är. 3p mot ett bonkegäng

Då är det väl ändå att Öis går upp som är högsta prioritet.

/feldgrau
Citera
2008-08-28, 20:22
Bannlyst
Skall bli intressant och se vilka spelare man köper in om vi går upp, vänsterback och innermittfältare är ju prioritet1 i alla fall. Årets köp har varit riktigt lyckade, framför allt Dennis, Bengtsson och Anklev. En annan sak jag tänkt på under säsongen är att hela laget spelar med sånt hjärta och passion jämfört med förra året, tror det kan bli avgörande när man summerar serien i höst.

EDIT, talar om ÖIS så att ingen missar det.
Citera
2008-08-29, 20:46
Medlem
meons avatar
Citat:
Skall bli intressant och se vilka spelare man köper in om vi går upp, vänsterback och innermittfältare är ju prioritet1 i alla fall. Årets köp har varit riktigt lyckade, framför allt Dennis, Bengtsson och Anklev. En annan sak jag tänkt på under säsongen är att hela laget spelar med sånt hjärta och passion jämfört med förra året, tror det kan bli avgörande när man summerar serien i höst.

EDIT, talar om ÖIS så att ingen missar det.

Är inte klyschan ett nyförvärv på varje position? Tror det löser sig om bara avancemanget säkras i höst.

Visst är känslan övervägande positiv i år!
Citera
2008-08-29, 21:00
Medlem
P3RK3L3s avatar
Jag hoppas BP och As-syriska går upp. Det retar tillräckligt många landsortsbor så det är skäl nog. Sen hoppas jag verkligen att Gröndal tar steget upp till Superettan. Vore helt sjukt alltså.
Citera
2008-08-29, 21:06
Medlem
hazard simpsons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av P3RK3L3
Jag hoppas BP och As-syriska går upp. Det retar tillräckligt många landsortsbor så det är skäl nog. Sen hoppas jag verkligen att Gröndal tar steget upp till Superettan. Vore helt sjukt alltså.

Man märker att du är gnagare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in