2008-02-05, 18:13
Medlem
Jag kan itne boota datan med min xp skiva. Jag startar om datan med skivan i. vntar p att den ska brja lsa skivan och att man ska trycka p enter. men det hnder inget. den forstter bara till att starta xp. Kan man formatera om C: p ett annat stt..??
Citera
2008-02-05, 18:16
Moderator
MondoBizarros avatar
Citat:
Ursprungligen postat av subcetra
Jag kan itne boota datan med min xp skiva. Jag startar om datan med skivan i. vntar p att den ska brja lsa skivan och att man ska trycka p enter. men det hnder inget. den forstter bara till att starta xp. Kan man formatera om C: p ett annat stt..??

Jag gissar vilt p att du menar att du inte kan boota din DATOR.
Fortsatta vilda gissningar ger att du inte har ndrat i bios fr att f datorn att frst att du vill boota frn cd.
ndra det, oftast DEL eller mjligen F2 vid boot fr att komma in i bios, s ska det nog funka.
Citera
2008-02-05, 18:19
Medlem
...
Senast redigerad av subcetra 2008-02-05 kl. 18:24.
Citera
2008-02-05, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MondoBizarro
Jag gissar vilt p att du menar att du inte kan boota din DATOR.
Fortsatta vilda gissningar ger att du inte har ndrat i bios fr att f datorn att frst att du vill boota frn cd.
ndra det, oftast DEL eller mjligen F2 vid boot fr att komma in i bios, s ska det nog funka.

sorry frklade lite fel kankse. men jag har det redan instllt p att den ska boota cd. men inget hnder. och det gr inte att komma in p boot meny
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in