Citat:
Ursprungligen postat av Mossnek
Jag har en annan fråga. Om man klickar på "RAPPORTERA" dyker det då upp någon ruta om att bekräfta? Jag tror att jag råkade klicka på den knappen av misstag nyligen på något inlägg och sen klickade jag bredvid nästan direkt efter. Jag tyckte att det ploppade upp något snabbt men det försvann när jag klickade den andra gången.
Du kan vara lugn.
När du klickar på "Rapportera" kommer det upp en ruta där du får välja av vilken anledning du vill att en mod ska se över inlägget, samt skriva en kort motivering till varför du anser att inlägget bryter mot denna regel du valde.
Efter det klickar du på knappen "Skicka", och RP´n hamnar hos mod.
Och även om du råkat RP´a av misstag är inte det hela världen, då kollar bara en mod på inlägget, men eftersom att det troligtvis inte var en korrekt rapportering händer ingenting, möjligtvis får du ett PM med texten:
Tack för att du rapporterade ett inlägg i tråden [vad det nu var för tråd]
för "Annat"! (Det här står alltid).
Jag tycker att inlägget är okej, jag förstår inte vad du menar att det bryter mot för regel?/Mod (Så hade dom troligtvis skrivit på en misstags-RP, ibland skriver dom bara "Fan vad schyst, tack!", eller "Det där är inte en 1.07, men jag förstår vad du menar").
Seså, iväg och RP´a nu när du vet hur det funkar