2008-02-04, 21:49
Medlem
... Ja du, listan kan göras lång! Men vart drar du gränsen på en kille? Vart drar du gränsen på en tjej? Vad är okej, och vad är inte okej tycker du?

Vore även trevligt om du kunde motivera varför du tycker som du tycker!

Svårt att komma på alla ställen där rakning sker? Här är listan för den late!
Armhålor
Armar
Bröst
Mage
Rygg
Underliv
Ben
Fötter(!?)

Hoppas alla FBare har en fortsatt trevlig dag!
MVH: Daniel.
Citera
2008-02-04, 21:59
Medlem
jewdens avatar
Finns det folk som rakar armarna? Det var något nytt!
Citera
Medlem
Armhålor = Rakade tack. Tycker det är ganska skabbigt även på män att ha världens största lökar. Det går bra att ha hår men i måttliga mängder

Armar: Bryr mig inte, har aldrig sett en brud med mkt hår på armarna. Beträffande killar så bryr jag mig ändå inte om det inte är extremt

Bröst: Behöver väl inte sägas så mkt angående tjejers brösthår. Killar med brösthår stöter jag sällan på men det är inte skabbigt så länge det inte är helt sjukt mkt.

Mage: Samma som ovan, dock skippar jag gärna raggarsträng på tjejer då det är lite utav en "man-thing".

Rygg: (Se Bröst)

Underliv: Rakat hälst. Behöver inte vara helrakat, får gärna vara lite kvar men att ha massa hår runt där om man ska gå ner på henne är inte så trevligt. Bryr mig inte om killar har det men antar att tjejer har ungefär samma syn.

Ben: Dont care

Fötter: w00t? iofs har jag lite hår på tårna men vafan....
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av danielochmalin
... Ja du, listan kan göras lång! Men vart drar du gränsen på en kille? Vart drar du gränsen på en tjej? Vad är okej, och vad är inte okej tycker du?

Vore även trevligt om du kunde motivera varför du tycker som du tycker!

Svårt att komma på alla ställen där rakning sker? Här är listan för den late!
Armhålor - har jag gjort.
Armar - nej
Bröst - aldrig
Mage - nope
Rygg - skojar du?
Underliv - absolut!
Ben - knappast..
Fötter(!?) - glöm det!

Hoppas alla FBare har en fortsatt trevlig dag!
MVH: Daniel.

se kommentarer ovan. No way att jag rakar bröst / mage / ben. Ryggen har jag inte så mycket hår på.

Öronen däremot brukar jag ta bort håret i / på, likaså näsan och så ska ögonbrynen plockas ibland...
Citera
2008-02-04, 22:01
Medlem
Jewden, yes. Har faktiskt stött på en tjej som rakade armarna! Reagerade rätt så likt dig också, vad jag förstår på ditt svar haha.

Erkalinen, där ser man =) . Trevligt med ett seriöst svar!
Citera
2008-02-04, 22:03
Medlem
SnuFFs avatar
Armhålor - där ska tjejen vara rakad
Armar - spelar ingen roll
Bröst - tjejer brukar väl inte ha så mycket hår där.
Mage - kolla ovan
Rygg - kolla ovan
Underliv - ser helst att det är rakat runt hela härligheten, ifall man skulle slicka och så. där ovanför gör ingenting
Ben - jatack
Fötter - spelar ingen roll.
Citera
2008-02-04, 22:05
Bannlyst
Rakar alltid armarna till sommaren, blir fin bränna.
Citera
2008-02-04, 22:06
Medlem
PeterNorth, aldrig tänkt på det, att man kan göra det för brännan! Känns som en schyst anledning faktiskt.
Citera
2008-02-04, 22:21
Medlem
Beldarans avatar
Det som inte nämns på listan är huvud och ansikte.

Jag föredrar att min man är rakad i ansiktet, vill inte ha honom i varken skägg eller mustasch. Även om någon dags skäggstubb kan vara sexigt ibland. Vill inte heller se honom helrakad, men gärna i ngn mm stubb.

I övrigt vill jag inte att han rakar sig alls, men gärna ansar runt kuken. Mest för att jag är sjukt känslig för dofter, så för min näsa blir det bättre.
Jag gillar att ligga och pilla i brösthåret, dra fingrarna i håret på ryggen och att även se honom med hår. Män med hår är sexiga, tycker jag.

Själv rakar jag mig under armarna, benen och underlivet när jag känner för det.
Citera
2008-02-04, 22:36
Medlem
Cheeseballs avatar
Armhålor
Armar
Bröst
Mage
Underliv
Citera
2008-02-04, 22:56
Medlem
Dan Da Mans avatar
För mig är det upp till tjejen att bestämma. Men rakarde ben och armhålor är något jag föredrar. Stubb är i alla fall inte nice...
Citera
2008-02-05, 00:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av danielochmalin
PeterNorth, aldrig tänkt på det, att man kan göra det för brännan! Känns som en schyst anledning faktiskt.

Funkar bäst ifall du har rätt mycket behårig runt armarna.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in