• 1
  • 2
2008-02-05, 19:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Wildchild666
Tja, jag är sugen på att testa ta min tjej analt. Ibland är det så att jag blir så kåt så jag vet fan inte vad jag ska göra. Brukar knulla min tjej allt vad jag kan så hårt jag kan men det går inte, är fortfarande sådär superkåt och jag tänker på att sätta på henne i röven.

Så, jag och bruden kollar på porrfilm ihop, knullar med porrfilm på eller bara kollar sen går vi och knullar eller så kollar vi inte alls.

Undrar om ni vet av en porrfilm som är "soft" analsex på ? Som gör att det ser skitskönt ut för tjejen, så hon inte blir avskrämd så jävla mycket..

Tack på förhand

Rocco's animal trainer serien, fashionistas 1 eller 2, eller weapons of ass destruction. Nej seriöst...Anal Toppers är ett namn på en lite mjukare anal-film. Jag känner dessutom till en tjej som verkligen gillar den.
Citera
2008-02-05, 20:10
Medlem
Dangerous_Minds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av torangag
Rocco's animal trainer serien, fashionistas 1 eller 2, eller weapons of ass destruction. Nej seriöst...Anal Toppers är ett namn på en lite mjukare anal-film. Jag känner dessutom till en tjej som verkligen gillar den.

Nu tror jag ju inte heller att Roccos, Max Hardcores m.fl. filmer är något för TS att bjuda sin tjej på, men jag vet också tjejer som skarpt gillar nyssnämnda hårdare analfilmer.
Citera
2008-02-06, 01:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dangerous_Mind
Nu tror jag ju inte heller att Roccos, Max Hardcores m.fl. filmer är något för TS att bjuda sin tjej på, men jag vet också tjejer som skarpt gillar nyssnämnda hårdare analfilmer.

För all del! Hatten av för dom!
Citera
2008-02-24, 05:45
Medlem
missak47s avatar
de e såååå skönt me analsex
Citera
2008-03-07, 01:07
Medlem
bullfittas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av missak47
de e såååå skönt me analsex

Håller med helt! Hur är hon i sängen annars sa du?
Tycker det låter knäppt att hon ska behöva se film innan alltså...Men...Prova när du tar henne bakifrån att bara "smeka" med ollonet runt analhålet, så hon blir mentalt beredd. Gör det ett par gånger (inte under ett sex, flera sex) så kommer hon inte känna sig lika ovan vid att någon är där bak. Prova med lite fingrar och så (fingrar känns MYCKET mer än kuk enligt mig, fingrar kan snarare göra ont än vara skönt)
Sen om du märker att hon inte drar sig ifrån dig när du pillar lite, så kanske du kan köra på ;D
Citera
2008-03-07, 01:39
Medlem
Späks avatar
Här har du iaf en film med bra tips på olika metoder som du kan använda dig av för att få ta henne i tvåan:

http://youtube.com/watch?v=4nJqMD5kyKA

Klart sevärd.

Låt oss veta vilken som funkade för dig/er, personligen tror jag mest på den sista.
Citera
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in