Citat:
Ursprungligen postat av cnash
hur kommer det sig att du vet så mycket om indier, mr. demon? Du startade ju också en tråd om dom i rasforskings-forumet..
Kan inte alls speciellt mycket om Indier eller Indien för den delen. Tycker bara att det är ett intressant land med en enormt rik kultur osv. Tycker ochså mest det skrivs om Somalier eller Araber på FB och det tror jag inte bottnar i att dom har nått speciellt intresse av dessa folk utan mer att dom inte gillar dom helt enkelt och på grund av att det bor en massa av dom i Sverige. Hade det bott mycket Indier i Sverige som det gör i USA UK CANADA osv så hade det nog skrivits mer saker om dom här och mycket mer icke possitiva saker
Citat:
Ursprungligen postat av cnash
Jag har själv varit i Asien, inte i Indien dock, men jag håller med om att indierna jag såg där på flygplatsen utstrålade smutsighet, särskilt om de är dravider eller har mörk hud, svart lurvig mustasch, vågigt tjockt svart hår, buskiga ögobryn, svarta klotögon och fet mage.
Ja ganska många dravidiska Indier kan se riktigt smutsiga ut. Men mycket beror nog ochså på att dom har sådant utseende. Att många Indier är feta beror på maten ochså tror jag det spelar in om dom är medelklass eller rika ochså. Dom tenderar till att alltid vara feta. Såg aldrig nån riktigt smal medelklass Indier i Indien. Men jävligt många feta. Att kvinnorna är så feta tror jag beror på att dom får nog inte göra så mycket för sinna män alla gånger. Indien är ju trots allt ett av dom länder i världen där kvinnor förtrycks väldigt mycket.
[quote=cnashsså hinduismen är väl en rätt konstig religion, alla dessa datatekniker kan väl inte ha kvar kastsystemet eller tro på magi?[/QUOTE]
Ja mycket skum religon. Vet ej om dom är religösa eller inte.
Det är nått fel?? jag iranier ser bättre ut. Men långt i från alla kvinnor gör det