• 1
  • 2
2008-02-09, 10:38
Medlem
Pappatyrs avatar
...2-3 veckor gammal...borde inte vara nåt problem
2008-02-14, 19:41
Medlem
har du fått skiten att funka?
2008-02-14, 22:57
Medlem
hade också problem med utorrent innan med de löste ja genom att öka chache storleken till 800mb under inställningar

//modro
2008-02-27, 07:52
Medlem
LovePains avatar
har samma problem har bytt cachestorlek men den hänger sig ändå, provat med utorrent och bittorent och ingen skillnad direkt. btw vad kör ni andra för Os ? jag var tvungen att börja köra 32bitars ist för vista och efter det har datorn börjat kuka ut totalt.
2008-02-27, 10:31
Medlem
getosts avatar
Jag hade tidigare en tråd om precis samma sak. Kör alltså Azureus nu då och det räcker med att jag startar programmet så hänger hela nätverket. Nedtankningar fungerar i låga hastigheter, men övrigt nätsurfande är helt låst oavsett om jag tankar eller inte. Räcker med att torrentklienten startar.

Fick tips om att jag skulle begränsa antalet anslutningar, men aldrig svar på VAR man gör det i klienten.

Har provat att begränsa siffror lite härovar i Azureus men har samma problem fortfarande.

Tar jag hem något program från en webbsida (typ Download.com el. likn.) så tankar jag hem i många hundra Kb, men så snart en torrentklient startas så är det tvärstopp att surfa/tanka på webben.
2008-02-27, 11:48
Medlem
Meeraks avatar
testa med ett annat program, tex Utorrent, funkar fint fint för mig.
2008-02-27, 14:15
Medlem
getosts avatar
För min del så har jag redan provat med utorrent. Samma resultat där.

Vore det inte smidigare om någon kunde tala om var i ex. Azureus man begränsar antalet samtidiga anslutningar?

Jag har rotat i det programmet utan att kunna hitta just det. Antal samtidiga down- och uploads hittar man ju smidigt, men antalet samtidiga anslutningar?
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in