2008-02-03, 19:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vinterbrud
Man kan tycka det :-)

För övrigt undrar jag om det verkligen framkommer att det är en av kändisdeltagaren och inte en av proffsdansarna? Känns som att det skulle stå TV-stjärnan, världsmästaren, kända skådisen etc. annars. Är det inte väldigt tydligt tror jag att det är nån av dansarna och tappar vips intresset (fast jag gissar ju ändå att det är Susan Lanefelts danspartner bara för att)

Skulle också gissa på Susans danspartner Björn Thörnblom. Detta påminner om Andreas Lundstedts ragg på QX. Är det inte han är det kanske Tina Nordströms partner den blonda.
Citera
2008-02-03, 21:33
Medlem
Rockstar Sthlms avatar
Det är ju alltså någon av de professionella dansarna. De andra "kändisarna" är ju mer kända för något annat än Let's dance och kan kallas för något annat än "Let's dance-stjärna".
Citera
2008-02-03, 21:39
Bannlyst
Domarna

Skulle tro att det är bögdomaren som hänger sig åt gruppsex med bara grabbar Burrr
Citera
2008-02-03, 23:46
Medlem
Zockerconnys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av simba_rock
Skulle tro att det är bögdomaren som hänger sig åt gruppsex med bara grabbar Burrr
Har du något belägg för ditt påstående, eller är det bara allmänt svammel ?
Citera
2008-02-04, 03:42
Medlem
pnys avatar
hahaha Susanne... tyckte väl att allt det där "kniiipandet" var skadligt.
Citera
2008-02-04, 08:28
Moderator
Oddballs avatar
Sätter mina pengar på att det är han "Matte-snickare" eftersom han i varje intervju säger att hans civilstånd är "hemligt". Det tror jag han gör för att hans sambo skulle kännas igen om han visade upp henne, det finns säkert mkt bilder på nätet av henne när hon gör sånt som swingers gör...

/Sherlock
Citera
2008-02-04, 08:34
Medlem
Carl Serungs avatar
Jag tror det är Uffe. Det var därför hans stjärthål var ömt..
Citera
2008-02-04, 08:53
Medlem
annan tidning

Läste någonstans att Uffe har ägnat sig åt swingers förrut? har ingen länk på rak arm,.. Men de känns som om de är detta som kanske menas?
Citera
2008-02-04, 12:54
Medlem
wonderlands avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nageln
Tecken på att det är Tony:

1. Han är 37 år och ständigt singel med nya kvinnor var och varannan vecka i skvallerpressen alltså stannar ingen kvinna nån längre tid
2. Hans utseende, utstrålning och hela hans uppenbarelse påminner om nån som skulle kunna va med i Outsiders och prata ut om "Jag gillar gruppsex"
3. Hans bästis som va med i förra programmet påminde också han om det
4. Han är urtypen av macho-mannen (skallig, motorsport unt so weiter)
2. Han heter Tony. Det är alltid nåt skumt med folk som heter Tony. Har nån nånsin känt nån Tony som det inte varit nåt skumt med?

Citat:
Faller direkt på

Tillsammans med sin sambo hänger sig stjärnan åt avancerade gruppsexpartyn.

Men... Tony är ju gay. Och 2006 hade han en sambo, vet inte om dom fortfarande är ihop. http://www.expressen.se/1.317740

EDIT: shit, sorry. Läste för fort.. Du menade Tony Richardsson.
Senast redigerad av wonderland 2008-02-04 kl. 12:56.
Citera
2008-02-04, 13:45
Medlem
pelviss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bogarleffe
Det är väl hon, kärringen som ser ut som en mask i worms.

Tack så jävla mycket för dagens eller århundradets roligaste liknelse. När jag läste det du skrev så fattade jag direkt vem du menade. Har själv tyckt hon ser ut som nåt men ej kommit på det. Tack en än gång
Citera
2008-02-04, 14:20
Moderator
rotadents avatar
Om det skulle vara Uffe Larsson får de fan ta de där bilderna, låsa in dem i en kapsel och släppa dem i Marianergraven. Sånt vill vi inte se.
Citera
2008-02-04, 14:27
Medlem
C M Burnss avatar
*Hoppas Tilde Fröling*
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in