2008-02-02, 17:34
Bannlyst
Tja!

Tänkte börja odla lite fräcka grejer här hemma, några förslag?
Dock ej Cb i dagsläget...
Är nybörjare när det gäller odling också!
Citera
2008-02-02, 18:47
Medlem
Nejtack sittners avatar
jag skulle lätt odla lite alla möjliga grejjer ifall hade yta till det. släng upp lite growboxes med svamp av diverse sorter, lite cannabis så fort du kan, och varför inte börja koka lite meth också?
Citera
2008-02-02, 19:53
Medlem
professor_knass avatar
Citat:
Ursprungligen postat av dragan28
Tja!

Tänkte börja odla lite fräcka grejer här hemma, några förslag?
Dock ej Cb i dagsläget...
Är nybörjare när det gäller odling också!

Tomater, gurka? Basilika kanske?
Citera
2008-02-02, 22:00
Medlem
Tantrum_Tabulevs avatar
Odla chili! Jävligt roligt!
Citera
2008-02-02, 22:01
Medlem
Liveintheflows avatar
påskgräs (inge weed alltås)
Citera
2008-02-05, 18:25
Bannlyst
Själv är jag sugen på att odla valmo till sommaren. Bor ute på landet och har ett antal ängar jag kan gå runt på hur jag vill. Ska plantera lite på en plats där de får sol men inte märks.
Sen är ju growboxes ett bra alternativt om du är ute efter produkten och inte själva odlandet, finns ju "riktiga" svamp odlingar om du vill syssla med det också. Cannabis är väl, som sagt, en stor favorit bland de flesta.
Har du tid och gillar att odla rekommenderar jag även kaktus.

Hur går man tillväga när man kokar meth? Vill inte ha någon jätte utförlig guide, eftersom jag inte tänker syssla med det. Utan mer som typ:
"Odla en växt, koka, tillred på hemligt vis och gör sedan si och så."
Citera
2008-02-05, 18:34
Medlem
dumms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aldenelektro

Hur går man tillväga när man kokar meth? Vill inte ha någon jätte utförlig guide, eftersom jag inte tänker syssla med det.

Det är rätt lätt, först odlar du en växt, sedan kokar du den och tillreder på ett hemligt vis, varpå du gör lite ditten och datten.

Förslag på odling - bonsaier! Underbara växter som kräver tid och är vackra att titta på - för den late fungerar klätterväxter bra. Slå in lite spik i väggen och efter någon månad eller två har du en fin grön vägg
Citera
2008-02-05, 20:16
Medlem
gr0gs avatar
Eftersom tråden ligger i drogodling så utgår jag från att du vill odla just det, och inte gurka, apelsiner eller gräslök.

Cannabis är antagligen den lättaste drogen att odla, men det dög tydligen inte .

Så, kaktus kanske duger? Peruvian Torch för att vara lite mer precis.
Det tar lång tid, men är en kool grej att ha i fönstret. Dessutom är det inte olagligt att odla sist jag kollade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in