2008-02-02, 14:35
Medlem
Hej jag har fått hem en kompis data som jag skulle formatera, jag formaterad eden från vista till XP, men när jag matade i skivan med druivrutinerna så va ju dom bara till vista såklart, så jag gick in på fujutsi simens hemsida och hämtade drivrutinerna till den för Xp, men jag dock bara hem konstiga installations.info filer eller kataloger ingen med .exe eller liknande,

Så jag ndrar om ni kanske kunde hjälpa mej att jaga fram drivrutiner till chipset och ljud osv ja de som man behöver efter formatering, men fujutis hemsida e kass ni kan ju kolla men man behöver datorns reg nr för att kunna hämta drivrutiner, vet ej vad det e för bra med dessa reg nr på datorn, vet ej om jag riktigt vågar skriva dom här dock pga jag vet ej vad man mera kan göra med dem,

Men hjälp mej gärna med dessa drivisar tack, jo graffikkortet e det enda jag hittar själv för det e ett geforce så det va lätt,

Problemet va att när han uppdaterade sind ata som vista ville så ville den uppdatera VGA så han gjorde det, men under instalaltionen så blir det bara en svart skärm, jag testa formatera och lägg ain vista och köra i orginal skivan med drivrutiner, händer likadant för mej med när den instalerar drivrutiner till graffet, bara en svartskärm,

Tackar så jätte mkt om ni kan hjälpa mej och eller hittar något bra
Citera
2008-02-02, 14:38
Medlem
k4r4t3k4n4k4ss avatar
Du installerar dem från Enhetshanteraren.
Citera
2008-02-03, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av k4r4t3k4n4k4s
Du installerar dem från Enhetshanteraren.

menar du att jag ska välja dem där i och sen välja leta själv eller från skiva?
Citera
2008-02-03, 13:30
Medlem
Vad gör den här tråden i "Övriga operativsystem" ?
Citera
2008-02-03, 13:37
Medlem
ojns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -198
Vad gör den här tråden i "Övriga operativsystem" ?
Det undrar jag också.

Datoranvändning - Övriga operativsystem --> Datoranvändning - MS Windows
/Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in