2008-02-02, 14:35
Medlem
Hej jag har ftt hem en kompis data som jag skulle formatera, jag formaterad eden frn vista till XP, men nr jag matade i skivan med druivrutinerna s va ju dom bara till vista sklart, s jag gick in p fujutsi simens hemsida och hmtade drivrutinerna till den fr Xp, men jag dock bara hem konstiga installations.info filer eller kataloger ingen med .exe eller liknande,

S jag ndrar om ni kanske kunde hjlpa mej att jaga fram drivrutiner till chipset och ljud osv ja de som man behver efter formatering, men fujutis hemsida e kass ni kan ju kolla men man behver datorns reg nr fr att kunna hmta drivrutiner, vet ej vad det e fr bra med dessa reg nr p datorn, vet ej om jag riktigt vgar skriva dom hr dock pga jag vet ej vad man mera kan gra med dem,

Men hjlp mej grna med dessa drivisar tack, jo graffikkortet e det enda jag hittar sjlv fr det e ett geforce s det va ltt,

Problemet va att nr han uppdaterade sind ata som vista ville s ville den uppdatera VGA s han gjorde det, men under instalaltionen s blir det bara en svart skrm, jag testa formatera och lgg ain vista och kra i orginal skivan med drivrutiner, hnder likadant fr mej med nr den instalerar drivrutiner till graffet, bara en svartskrm,

Tackar s jtte mkt om ni kan hjlpa mej och eller hittar ngot bra
Citera
2008-02-02, 14:38
Medlem
k4r4t3k4n4k4ss avatar
Du installerar dem frn Enhetshanteraren.
Citera
2008-02-03, 13:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av k4r4t3k4n4k4s
Du installerar dem frn Enhetshanteraren.

menar du att jag ska vlja dem dr i och sen vlja leta sjlv eller frn skiva?
Citera
2008-02-03, 13:30
Medlem
Vad gr den hr trden i "vriga operativsystem" ?
Citera
2008-02-03, 13:37
Medlem
ojns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -198
Vad gr den hr trden i "vriga operativsystem" ?
Det undrar jag ocks.

Datoranvndning - vriga operativsystem --> Datoranvndning - MS Windows
/Mod
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in