2008-02-02, 13:45
Medlem
MrCheebas avatar
Jag har ftt ett mrkligt problem med windows explorer. Var gng jag frsker se en speciell folder dr jag har huvudparten av mina utdelade mp3-filer s crashar explorer, ger "vill du skicka felrapport?"-meddelandet varp programmet stngs ner och aktivitetsraden och skrivbordets alla ikoner frsvinner fr ett gonblick.
Samma sak intrffar om jag frsker n filerna i denna folder via ngot annat program och ven d jag gr en skning p .mp3 ifrn en folder hgre upp i katalogstrukturen.

Fr en tid sedan s crashade min gamla version av DC++ vilken allts anvnde sig av nmnda mapp som share. S fort jag startar DC++ s fr jag ett felmeddelande och tvingas stnga ner det. S som jag frstr det s crashar DC++ eftersom det inte kan accessa denna upfuckade folder.

Ngon som har varit med om ngonting liknande eller kanske vet vad problemet ligger?
Citera
2008-02-03, 10:43
Medlem
Du kan anvnda kommandoprompten till att flytta alla filerna till en annan mapp, deletea mappen och terskapa den. Vill du anvnda grafiskt interface kan du testa med en annan file manager som Total Commander.
Citera
2008-02-03, 11:12
Medlem
MrCheebas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mepmep
Du kan anvnda kommandoprompten till att flytta alla filerna till en annan mapp, deletea mappen och terskapa den. Vill du anvnda grafiskt interface kan du testa med en annan file manager som Total Commander.

Tack fr ditt svar och ditt tips. Det dr torde rcka fr att lsa problemet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in