Knner verkligen igen problemet. Hade det fr 4-5 r sedan nr XP var ganska nyinstallerat. Kommer inte direkt ihg hur jag lste det, men det frsvann. Tror det beror p installation av VLC eller liknande. Prova att uppdatera upp dig som fan samt installer codecs + VLC. Eller vad nu den "senaste" hette som verkligen tar allt.
beror antaligen p att windows inte kan frhandsvisa den/de ikonerna (testa byt visning till detaljerad lista), annars kan du skriva regsvr32 /u shmedia.dll i kr >ok (terstlla visningen= regsvr32 shmedia.dll)
Jag hade samma problem nyligen. Jag provade att ladda ner och installera ett codec-pack, minns inte vilket. Det var ngot av de vanligaste i alla fall.
Under installationen s hittade codec-packet diverse korrupta codecs i min dator som det frgade om det fick radera. Efter installationen (och raderingarna) s frsvann problemet.
Jag provade innan att fippla med visningsalternativen i mappen, men det fungerade inte. Det var bara avi-filerna som datorn inte klarade; mpg gick exv bra.
Flashback finansieras genom donationer frn vra medlemmar och beskare. Det r med hjlp av dig vi kan fortstta erbjuda en fri samhllsdebatt. Tack fr ditt std!