2008-02-11, 18:14
Medlem
theshades avatar
Jag brukar førsøka vara lågmæld bland folk på stan och liknande, men på fest eller om æmnet tas upp bland bekanta så går jag in med hela bliblioteket med liberala argument i en debatt eftersom jag strider ganska hårt før en legalisering. Slutar oftast med att de trångsynta idiotførklarar mig (sig sjælva) helt utan egna argument och de øppensinnade lyssnar och resonerar vettigt. Den førstnæmnda kategorin skiter jag i fullstændigt så de får tycka vad de vill om mig. Jag ær nøjd bara någon av lyssnarna faktiskt tar åt sig lite av informationen och tænker efter lite sjælva.

Ursækta de danska bokstæverna.
Citera
2008-02-11, 18:15
Medlem
De tre F:en. Det är bara fjortisbarn, first timers och fajitas-luktande-invandrare som håller på sådär. Man vill ju bara dö när man hör nån på bussen, de tror att de är så otroligt coola, men man fattar ju redan då att personer som de kommer att ligga hemma och leva på socialbidrag i framtiden.
Citera
2008-02-11, 19:45
Medlem
Blir lätt att man kanske snackar lite väl högt om det på fyllan med polarna, men brukar oftast försöka prata tyst eller gå iväg en bit om ämnet ska diskuteras. Använder även kod ord om man nu skulle kalla det så. Finns en jävla massa namn för en liten räka:P
Citera
2008-02-12, 19:15
Medlem
Pedersons avatar
Dagens ungdommar
Citera
  • 3
  • 4

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto