2008-02-01, 17:12
Medlem
Gures avatar
Har ett smärre problem. Försökt att bränna med nero, men då kommer det konstiga. Nero vill inte bränna mina DVD +R skivor, är denna skivtyp inte kompitabel med nero eller vad är problemet? Den vill ha RW eller DVD -R.
Kan detta möjligen bero på intällningar när man "börjar" eller måste man ha Nero vision? Är en nybörjare så jag vet inte mycket .
Citera
2008-02-01, 18:43
Medlem
d00rkeys avatar
Förmodligen är det din brännare som inte stöder alla formaten..
Citera
2008-02-01, 22:46
Medlem
Gures avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d00rkey

Nope, hittade det nu. Visade sig att man fick Vision via det paketet jag drog ned. Det funkar jätte bra och det går att bränna. Det enda problemet är att det ibland (var sjunde sekund ungefär) hackar lite dock, kan det bero på hur filen är?
Citat:
Ursprungligen postat av d00rkey
Citera
2008-02-01, 22:58
Medlem
d00rkeys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gure
Nope, hittade det nu. Visade sig att man fick Vision via det paketet jag drog ned. Det funkar jätte bra och det går att bränna. Det enda problemet är att det ibland (var sjunde sekund ungefär) hackar lite dock, kan det bero på hur filen är?
Förmodligen är det filerna du bränner som inte är så bra kodade. (Misstänker att det är avi- eller mpeg-film som du bränt och vill se på DVD-spelare till TV'n?)
Men det kan också vara att du bränner med för hög hastighet.. Testa och sänk, och se om hackandet försvinner.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in