Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2008-02-01, 09:49
  #1
Medlem
Halloj

Formaterade min dator igår för första gången på ca 3år. Gjorde allt som vanligt och använde min gamla brända XP-pro skiva som jag jämt har använt.
Vet om att nyckeln är ogiltig och har alltid använt ett program som man kunde byta nyckel med och lagt in en som är giltig. Men problemet nu är att min polare som jämt har haft det har tagit bort och kommer inte ihåg vad det heter.

Så min fråga nu är. Hur kan man göra så att man kan installera SP1 på en ogiltig nyckel?

Har testat olika verisioner av Win Gen men får det inte att funka. Står bara såhär:

http://www.speedyshare.com/797230592.html


Nån som vet hur jag ska få det att funka? Måste ha SP1 för att få in mina ljuddrivrutiner.

Tack på förhand.
Citera
2008-02-01, 09:53
  #2
Medlem
DeGes avatar
Det är inte samma kontroll som används, för sp1 är det bara vissa serienummer som svartlistats, nu senare används även någon programvara, det är den som cracken inte lyckas hitta.

Så mitt råd är att du laddar ner en version med integrerat servicepack alternativt hittar en ny nyckel och byter till den.
Citera
2008-02-01, 09:57
  #3
Medlem
merlin2s avatar
om jag hade varit du så hade jag laddat ner en win xp pro med sp2 inbyggt i releasen. finns en hel del av dem. du sa att du formaterade datorn igår så det spelar inte så stor roll att du får ominstallera datorn med den nerladdade releasen.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback