Citat:
Ursprungligen postat av score!
Jag är otroligt svårt att kolla folk i ögonen och jag kan tänka mig när jag sitter där försöker jag tänka vad h*n tänker om mig vilket gör det lite svårare

Hatar detta varför är det så här? Alla människor verkar har psykiska problem.. är det så vi är skapta? att lida psykiskt om vi inte är sociala? Alltid önskat att jag var tex en katt

(skratta du bara .. )
EXAKT den tänken hade jag då min sociala fobi var som värst(Just det om katten då jag kelade med katten hemma

) efter för långt pundande som hade förstört mitt psyke, från att vara social utåt och alltid vara ute bland folk till att så fort telefonen ringer bankar hjärtat som en galning och jag svarar inte, rodnar så fort någon talar till mig, destruktiva tankar som fan och det har förstört mycket i mitt liv, alla säger till mig att det inte märks men det är ju jag som vet hur det känns, det är i min skalle det sitter i, har tagit sobril, och nu senare xanor vid speciella tillfällen såsom då jag ska göra en redovisning eller första dagen på ett jobb m.m , och det håller mig tillbaka fruktansvärt mycket, ska ringa till vuxenpsyk och höra om det är möjligt med terapi, åt för övrigt ssri preparat ett tag men det gjorrde nästan saken värre. Enda som funkar är benzo och det är ju för jävligt att det måste vara så, sobrilen fick jag utskriven av en bra läkare som förstod mig men har flyttat och den nya skiter totalt i det och säger att jag är för ung. Men jag vill klara min utbildning så jag har skaffat lite benzo på annat håll

. Vet att detta inte håller i längden att käka massa piller. Så jag hoppas på en förändring. Lycka till ! För SF håller tillbaks så mycket i ens liv.