Citat:
Ursprungligen postat av
Snagisnagisnag
Jag undrade efterssom om man nu gillar när snusen rinner så mycket som möjligt så är det ju ingen anledning att ta ut prillan förens efter 12 timmar typ?
Jag har snusat i 10 år och jag tar ut snusen när jag känner att den börjar rinna. 30min till 1 timme har jag snusen inne ca. Men jag har oftast 2 portioner inne på en gång om det är original portion.
Men jag snusar ca 2 dosor portion om dagen. Har alltid snus inne, även när jag sover. Men man hade ju sparat pengar om man hade snusen inne längre såklart...
Stör inte detta sömnen själv krävs det att jag är väldigt väldigt trött eller mycket berusad för att jag ska somna med portionssnus.
Kan berätta ett roligt snusminne gick på gymnasiet var på klassresa där det givetvis söps jag däckade rejält somnade med en påse grov portion inne när jag vaknade så var det en riktigt stor fläck på kuddarna stackars städerskan
Men somnar jag med snus inne så sover jag oroligt och vaknar oftast inom 2-3 timmar torr i munnen och tänder med snussaft
om du vill spara pengar köp prillan portionspåsar finns olika smaker du bestämmer själv extrasmak fuktighet och om du vill ha vanliga eller större prillor med mer nikotin det sägs att dunderprillan har tror det var 34 mg/g nikotin och påsarna kan jag uttala mig om de är stora redan som torra jämförbart med maxiportioner nästan

ca 20 dosor för drygt 300 kronor